Haugesund :)

kaja82

Blir kjent med forumet
Ser d e flærre fra hgsd her :) kati har dåkke termin? min e 7.april,men ska ta KS,så blir vel kansje slutten av mars..men eg hålle meg her inne :)

Har termin 8. april og ska føde i haugesund :)

er 24 :) 

kor gammale e du da KjellisMam? :) bjunnt å kåmma i orden? me flytte om nåken mnd...stress!! men blir kjekt når me e færdige da :)

Skal føde i haugesund men bor i Etne.. =) Forferdelig å føde i hgsd sist... Bare elendige jordmødre og leger[:'(] Dansker jeg ikke forstod, leger som ikke hadde tid til noenting osv osv.. Det var i høysesongen.. Var helt forferdelig å ikke få ha gubben med meg når jeg låg der!!! Håper denne fødselen blir ukomplisert og heldigvis blir den utenom høysesongen slik at vi får bo på barselhotellet, det blir nok en bedre opplevelse da! =)

ORIGINAL: KjellisMam

ORIGINAL: kaja82

kor gammale e du da KjellisMam? :) bjunnt å kåmma i orden? me flytte om nåken mnd...stress!! men blir kjekt når me e færdige da :)

Eg e 21 (å et halvt [8D])..
BJUNNER sån smått å komme i orden ja [:D] Herlig å bu i et heilt hus for seg sjøl når du e vante me ein liten leilighet midt i haugesund sentrum [:D]
Åh eg trudde de sko bli stress å flutta ja men ikkje på langt nær så stressande som d e..[&:]
Men som sakt DEILIGT når me e komt i orden [:D]
Kor dåkke flutte da ? [:D]

innøve [;)] bor i leil me o,så ser fram te å flytta inn i nytt hus [:D]  kor på karmøy da?

ORIGINAL: nonblond

Skal føde i haugesund men bor i Etne.. =) Forferdelig å føde i hgsd sist... Bare elendige jordmødre og leger[:'(] Dansker jeg ikke forstod, leger som ikke hadde tid til noenting osv osv.. Det var i høysesongen.. Var helt forferdelig å ikke få ha gubben med meg når jeg låg der!!! Håper denne fødselen blir ukomplisert og heldigvis blir den utenom høysesongen slik at vi får bo på barselhotellet, det blir nok en bedre opplevelse da! =)

off... håpa du får ein bedre opplevelse denna gången.. eg har vore utroli heldige me dei eg har møtt..både jordmødre å legar,så d e jaffal nåken kjekke der :)

ORIGINAL: nonblond

Trist at du hadde en sånn opplevelse av det. JEg fødte midt i Juni-07 og hadde flinke folk rundt meg hele tiden. Hun ene jordmoren under fødselen likte jeg ikke, men tror det var litt kjemiproblemer. Med de to andre på de andre skjiftene var fantastiske. Jeg fikk heldigvis flytte ned på hotellet med en gang og ha mannen med meg hele tiden. Håper du får det bedre nå denne gangen, kjipt at det skal være minnet av en fødsel.

ORIGINAL: Serine sin mamma

Hadde ein fine fødselsopplevelse eg på Haugesund sjukehus, for nødde med personale jaffal[:D] (utenom nogen av dei så sko hjelpa å amma)

Akkurat det samme med meg, litt for stort ammepress på en som ikke får det til (det fikk ikke jeg), men det er det vell sikkert over alt.

Eg hadde en veldig fin fødselsopplevelse på Haugesund sjukehus eg.. selv om fødselen varte i 3 døgn :P Men eg også opplevde veldig stort ammepress der.. men fekk det heldigvis til etter 2-3 dager :)

eg e ei haugesund jenta;) e 23 år:) men e litt hemmelige nå:p

ORIGINAL: Aprilmammaen

eg e ei haugesund jenta;) e 23 år:) men e litt hemmelige nå:p

GRATULERERE [:D] 

takk:) i lige måde:)

Haugesund er jammen bra representert her [:D]

ORIGINAL: Mamitas

ORIGINAL: Serine sin mamma

Hadde ein fine fødselsopplevelse eg på Haugesund sjukehus, for nødde med personale jaffal[:D] (utenom nogen av dei så sko hjelpa å amma)

Akkurat det samme med meg, litt for stort ammepress på en som ikke får det til (det fikk ikke jeg), men det er det vell sikkert over alt.

Eg hadde o ein forsåvidt fin opplevelse der. Eneste var at det var så fult når eg var der. måtte vente flere timer på undersøkelsesrom for alle fødestuene var opptatt, å ble trilla inn på barsel 1,5 time etter fødselen for dei trengte fødestua til noen andre.. Men det er ikkje så mykkje å gjør med..:)
Men syns o ammepresset var veldig stort, eg prøvde å prøvde i flere uker før eg gav opp.
Men eg hadde o 4 forsjellige jordmødre (var 23 timer på sjukehuset før han ble født, LANG fødsel [:'(]) å 3 av dei var veldig greie, men hu eine likte eg ikkje hu bare kjefta på meg for alt mulig..!!

Nesten det samme som med meg. Jeg var på sykehuset i 48,5 time før han kom ut, så var dødssliten etterpå. Han var sliten når han kom og bare gråt. Han hadde også svelgt mye fostervann, så han spydde hele tiden og legen mente jeg ikke skulle presse han til å spise, men bare lat han bruke den tiden han trengte sjøl. Men jeg var heldig for jeg fikk komme ned på sykehotellet om ettermiddagen (han er født på natten) og der nede fikk jeg litt mer fred, og kunne be om hjelp når jeg trengte det sjøl. Hadde og 3 forskjellige jordmødre, og jeg klarte ikke hun ene, forferdelig dame. Håper jeg aldri ser henne igjen! Men hun som tok i mot han var verdens beste og gjør at jeg klarer å smile når jeg tenker på det! Heldigvis [:D][:D]

Eg bor i Bergen nå da, men komme egentlig fra Sveio[:)] Så syns det e kjempekjekt når det e så mongen fra himdistriktet mitt[:)] Ska him igjen om nåken år da, må berre bli utdanna føst[:)] Eg e 22 år.

Men e det ingen av dåke som vil føda på Stord da, kanskje litt longt? E nemlig mongen hima som heller reise t Stord for det e så fredelig og rolig der og bedre service! Så viss nåken har god tid når det blir fødetid e jo det kanskje et tips..[:)] Hadde eg bodd hima hadde eg reist derte trur eg

Back
Topp