Haugesund!!!!

kate

Gift med forumet
Er det foresten noen som har vært der, eller som bor der? Vi har jo hele dagen der nede før flyet går hjem igjen på kvleden, når vi skal til forsamtale på klinikk Hausken. Noen tips til hva vi skal gjøre for å slå ihjel litt tid? Spisesteder, kjøpesenteret, atraksjoner, fine natursteder osv??????

Kom med tips hvis dere kjenner området. Vi har nesten 12 timer som skal brukes på noe koselig[:)]

Eg har jo vore mange gonger i Haugesund, men slite litt med å komma på tips[8D] Er jo koselig å rusla i gatene og veit da mange gode restaurantar, men komme jo ikkje på navn... Dåke finner sikkert nåke bra.

Angelica24 veit sikkert mykje meir enn meg[;)] Ho e vel Haugesundar.

Hm.. Jeg anbefaler dere lunch på kafe MM som ligger på kaien; club sandwichen er veldig god! Kaien er jo litt greit å ha vært uansett. Så er det vel Lothes som definitivt er en av de beste restaurantene i byen, om du spiser ikke i restauranten, men kafeen der, så blir det ikke så dyrt. Søk på Lothes på nettet, så finner du nettsiden. Lothes ligger ett minutt unna MM[;)] 
Ellers kan du spasere i byen om du først skal på kaien og spise. Vi har en ganske lang gågate her i byen, og om du følger Haraldsgata som den heter, så kommer du til Markedet, ett lite senter. Ellers er det Amanda Storsenter og Oasen Storsenter som er shoppingsentrene våre. Amanda er det største av de to.
Nå vet jeg ikke hva du synes er spennende å se på da? Ikke SÅ mye spennendes å oppdage i byen vår[8D]

Takk for svar jenter[:)]

Skal undersøke de restaurantene Angelica24[;)]

Back
Topp