Haugesund

Mamma014019

Blir kjent med forumet
Hei!
Er det noen her som tilhører i haugesund?
Jeg skal til samtale til sommeren. Jeg lurer på hva som skjer på første time?
Hvor lang tid tar det før vi får komme tilbake å gjennomføre forsøket?

Noen som vet?

Hei! Vi hører til Haugesund. På samtalen så snakket vi litt om oss, forsøket og tok en ultralydundersøkelse. Fikk litt innføring i medisinbruk osv. Vi fikk snakke med overlegen og sykepleier om det vi lurte på.

Da vi var på samtale var jeg på syklusdag 10 og fikk da starte på dag 20 i samme syklus :) Så det er kun den første samtalen som er ventetid på.

Lykke til når den tid kommer :) Jeg synes de er veldig flinke i Haugesund.

oi! så fantastisk da! håper vi også er like heldig! Jeg fikk beskjed om at deg gikk ca 6mnd før vi kom inn på samtalen, og det stemte. og at det kom til å ta like lang tid for å starte opp med forsøket.

vigodvilje hører også til i Haugesund. Gikk igjennom akkuratt det samme som *ønskergullnr2* sa:)). Jeg skulle ringe inn første dag med mensen og begynte 20 dager etter med medisiner:). Vi var til samtale 27 nov. 16 des var første dag meD mens og 28 januar var det uttak av egg:). Så det går nokså greit kjapt:). Har ikke hørt noe om 6måneders ventetid etter 1 samtale:).

Jeg har ikke hørt noe om 6 måneders venting etter samtalen, men 6 måneder fra henvisning og til samtale :) Håper du kommer igang like raskt som meg når den tid kommer :)

Jeg hører også til i haugesund! vi kåm inn 3 måneder etter mottatt søknad! førstegangssamtalen foregikk på samme måte som de andre her! Men jeg var så heldig at jeg var på dag 20 i syklussen, så fikkstarte samme dag! :-)

jeg syns ikke uttaket var vont! Kjente litt stikkninger når de satte lokalbedøvelsen, men ellers kjente jeg ingenting!
Jeg skal sansynligvis hente ut egg igjen neste uke, og kjenner jeg gruer meg litt siden mange sier det kan vær vont anrdre gangen selv om det ikke var det første gang...! Iiiik...!

Hehe jeg tror ikke jeg skal si hva jeg synes om uttaket :D Men de fleste tenker etterpå at "Var dette noe å grue seg til?". Og det er jo verdt det!

Når jeg tenker meg om så var det helst behandling etterpå hvor legen pressa på med kompress og hender for å stoppe en stor blødning som var veldig vondt. Jeg går på masse blodfortynnende, så det var nok derfor det skjedde.
Selve uttaket får du bedøvelse for, så det går strålende :)

Er det noen av dere som har problem med overvekt og PCOS?
Ser bare for meg at jeg ikke får starte behandlingen pga dette....( er på veg nedover i kg)

Back
Topp