Haugesund

Amodi

Glad i forumet
Noen som hører til sykehuset i Hgsd? Hvor lang tid har dere ventet før forsøkene der?
Har hatt to forsøk hos Hausken,men nå tror jeg vi må vente til sykehuset har tid til oss, pga økonomi...:)

ORIGINAL: Anne L

Vi hører til Haugesund[:)] Ventetiden ved Haugesund pleier å være 3-4 måneder.

Ok. Snakket med de for en uke siden, da skulle Hausken sende papirer (tidl. behandlingsopplegg og blodprøvesvarene) og så skulle en lege på sykehuset se på det. Vi trenger ikke inn til forsamtale siden vi har vært gjennom beh. hos Hausken.

Vi har vært hos Hausken og skal ta test neste fredag.
Jeg hørte av venninner at det var ca et års ventetid på sykehuset så jeg gav opp før jeg i det hele tatt sjekka det opp...
skulle kansje gjort det...
men tror nok det blir sjukehuset på oss neste gang og pga økonomi her og...
er ikke billig å få unger og hvertfall ikke billig når di kommer hehe

Du får ha lykke til i hvertfall :D
PS jeg bor i sveio....

Denne ventetiden, er det fra parsamtalen til forsøket settes i gang, eller fra papirene blir sendt inn til man får innkalling til samtale?
Vi fikk innkalling ganske kjapt mener jeg... Litt usikker på når legen sendte inn papirene, men det tok iallefall ikke mer enn 3 mnd... Uheldigvis passet ikke den timen vi fikk, så vi må vente én mnd ekstra... Men jeg er så nysgjerrig på hvor lenge vi må vente på å komme igang med forsøkene etter at vi har vært til samtale...

Back
Topp