Haugesund-treff

Vinglete Venupi

Gift med forumet
Jeg lager bare en ny tråd ang. treffet[;)]
Da prøver vi å treffes på kaien på tirsdag 27.april kl. 11.00[:)]
Hvor skal vi benke oss? Noen som har ønsker? Å hvem blir med?

Setter opp de som ha sagt at de stiller[:)]
Vinglete Venupi
*Snoopy*
Pannekaka
Homemade2

Da håper jeg vi får strålende sol og god temp. så kan vi sitte ute[:)][:)]

Kommer jo litt an på været.Men er greit og velge en plass med god plass til vogner osv?Og god mat [:D]Desverre i følge værmeldingen er d meldt regn [:'(]

er d kun oktober eller haugesund me små barn treff?[:)]

Det er vel opp til om du vil ha noen andre med eller ikke det da [;)]Har ei venninne som fikk gutten sin 9 dager etter meg men holder til inne på November men hun blir gjerne med vis magen lar henne gå ut fra huset [:D]

hehe ok

de som vil kan vel være med[;)]
MM funker fint for meg...er så mange år siden jeg har vært der at jeg husker ikke hvordan det er der inn...hehe[;)]

skal vi bare treffes på kaien med de trappen? Der hvor mix ligger eller hva det nå er som ligger der på hjørnet[;)]

ORIGINAL: Vinglete Venupi

skal vi bare treffes på kaien med de trappen? Der hvor mix ligger eller hva det nå er som ligger der på hjørnet[;)]

Er det der med parkeringa det?Ved siden av Big Horn..Eg parkerer forhåpentligvis nede der eller oppe på den andre rett ovenfor [;)]

ORIGINAL: pannekaka

ORIGINAL: *Snoopy*

Er det der med parkeringa det?Ved siden av Big Horn..Eg parkerer forhåpentligvis nede der eller oppe på den andre rett ovenfor [;)]

ska me kjøra i lag elle??

D kan me godt,kor ska me treffast da?Å kati [;)]

Hvem tar med kamera da?[:D]Eg har kamera men eg får ikke til og legge inn bilder her lengre [:'(]Så da håper eg noen andre tar den jobben?[:D]

ja kan treffa dokke me trappene :)

Eg og Håpemamma tenke å ta turen? Ryggen min er litt på tur, men har vore hos kiropraktor i dag og trykt i meg pilla så satse på eg er i form i morgen!

ska me kjøra i lag elle??

D kan me godt,kor ska me treffast da?Å kati [;)]

flott elle så måtte eg ha trokke meg :P visst me ska var der 11 så kan jo bjunda å kjøra 10-5 på halv 11 sie du ska innom meg? at eg står klar då..

eg har kje speilkamera tilgjengeligt akkorat nå, men har ett lamt digitalt da

Eg o har bare vaneligt digitalt nå pga ladaren te speilrefleksen tok kveld i helge [:'(]Menne då må eg får veiforklaring,eller kor eg ska henta dg [:D]Eg har vognå mi me meg,går d greit?Thea blir så himla grinete vis hu e trøtte ser du...[8|]

Jada har heila baksete [:D]Der e d goe plass,menne e d greit me stoppa innom gamla meieriet i hgsd?Eg vil henta fagbrevet mitt [8D]

Jada har heila baksete [:D]Der e d goe plass,menne e d greit me stoppa innom gamla meieriet i hgsd?Eg vil henta fagbrevet mitt [8D]

jada, har heile dagen eg :)

Så bra [:D]E greit å ha hehe [;)]

ORIGINAL: Mammapostei!

Eg og Håpemamma tenke å ta turen? Ryggen min er litt på tur, men har vore hos kiropraktor i dag og trykt i meg pilla så satse på eg er i form i morgen!

så kjekt då[:) Då satse me på at ryggen holde seg bra[;)]
Men då virke det så folk har fått ordna seg og e klar for treff i mårå...eg kan prøva å huska kamera, men e litt vimsete så mmulig eg glømme det..hehe[8D]
Då glede eg meg te i mårå[:)]

Men då virke det så folk har fått ordna seg og e klar for treff i mårå...eg kan prøva å huska kamera, men e litt vimsete så mmulig eg glømme det..hehe[8D]

Eg kan ta me kamera mitt,vis noen kan legga inn bildene [;)]

Eg kan ta me kamera mitt,vis noen kan legga inn bildene [;)]

okay...ja supert det[:)]

Når eg tenke meg om va d kanskje Samson eg meinte..Menne dokke haugesondsbuar får avgjør siden dokke e mest kjente der [:D]

Back
Topp