Haugesund Sjukehus!

Pearl81

Glad i forumet
Er det noen her som har født på Haugesund sjukehus? Skal det selv i januar etter planen!
Det jeg egentlig lurte på, er om det er noen om har erfaring med pasienthotellet der?
Hvor mye det koster pr. døgn og om det er bra?
Har så lyst å bo der med pappaen , istedenfor på seksmannsrom, så fremt alt er bra med barnet og meg da!

Ganske sikker på at det ikke koster noen ting som helst når du er innlagt. Kjempeflott hotell, og de fleste skryter av oppholdet der...

ok, men må ikke pappaen betale litt da? ...han er jo ikke innlagt han liksom.....viss han ikke svimer av og slår hodet under fødselen da! [:D]

På sykehuset her må pappaen betale 150,- pr natt hvis han vil være der.

Jo, kan kanskje være at pappen må betale.... Bestevenninna mi jobber på hotellet i HGSD så jeg skal sjekke det ut... Jobber selv på HGSD sjukehus, så jeg burde jo egentlig vite det

Er ganske sikker på at det er 250 kr natta fedre må betale. Vennina mi lå på Fonna Hotellet nå og det var helt topp! Jeg også vurderer å prøve å få ligge der, men blir så usikker mht hjelp en kan trenge etc.

ok, det er jo ikke så gale da! da får pappaen også tid til bli litt kjent med nurket før vi drar hjem + at det er hjelp rett rundt hjørnet hvis det er noe! [:)]

Hanne79: Du kan vel ikke vite alt heller vel! hehe[:D]

oki, her er hva det koster i Haugesund sjukehus:

Gratis for mammen og babyen.
250,- for pappen pr natt inkl frokost....

Syns nå det er litt idiotisk at det skal koste noe for pappen egentlig...

ok, tusen takk!
...kanskje litt dumt at han må betale ja, men vi koster på oss det vi [:)]

...kan kanskje skjønne sjukehuset litt og...at de får inn noe av kostnadene liksom.... ikke hvet jeg [8|]

Og du får samme hjelp på hotellet som på barsel avdelingen. Det jobber barnepleiere på hotellet, og trenger du ammehjelp så ringer de til barsel, også kommer det jordmødre og hjelper deg. Eneste er at du ikke kan få avlastning på natten, dvs levere babyen fra deg til nattevaktene. Men så er det jo mye mer rolig på hotellet, og pappen er jo med deg.

ok! ja, har helst lyst å ha han der ja...regner med at det ikke blir så mye soving alikevel....

Du vet ikke tilfeldigvis hvor hotellet ligger i forhold til føden/barsel? på selve hovedbygget, eller er det litt lenger vekke?

Føden ligger i 3. etasje, mens hotellet ligger i 2. etasje. Hotellet ligger i nybygget, men alikevel godt knyttet til hovedbygget. Du trenger ikke gå ut eller noe sånt. Bare heisen rett ned, og til høyre.... hehe... var ikke dette en god forklaring?

Hehe, joda....det enkle er ofte det beste! ..er det ikke det de sier i reklamen da?[:D]
Forsto deg jeg....finner nok fram ja!

Ok... Trodde ikke en fikk noe hjelp på hotellet jeg, men det hørtes jo kjempeflott ut [:D]. Liker så godt at de har plasma tv og fine bad jeg [;)]

Kanskje plasma-tv plutdselig ikke er så viktig når en nettop har fått et lite nurk ... ? Bare en tannke ... [:)]

ORIGINAL: frk_fryd

Kanskje plasma-tv plutdselig ikke er så viktig når en nettop har fått et lite nurk ... ? Bare en tannke ... [:)]

Helt sikkert ikke så viktig nei - bare en positiv side ved rommet!

joda - alltid gøy med bra utstyr [;)]

Heldige dere er som har hotell i Stavanger skal det komme og skulle vel etter planen vær snart ferdig. Men er blitt stoppet noen ganger etter ulykken som var [>:]

Back
Topp