Hatt uttak i dag

Rosa på ball

Glad i forumet
Resultatet ble 8 egg, veldig fornøyd med tanke på at det er kortregime. Forrige gang vi hadde kortregime fikk jeg bare ut 4[:)]

Er i København denne gangen, så får ikke vite noe resultat før ved innsettingen, så da blir det 2 lange dager før innsetting på mandag[:)]

Oi, så bra!!! Lykke til med ventingen. Håper du orker å ta deg en tur ut, fint der[:D][:D]

ORIGINAL: Hoppla

Oi, så bra!!! Lykke til med ventingen. Håper du orker å ta deg en tur ut, fint der[:D][:D]

Bor i Malmø, da det var dårlig med hoteller ledig i København - ihvertfall i min prisklasse [:)] Fin by dette også, men det er skikkelig dårlig vær, med regn og torden, så i dag tilbringer jeg tiden på hotellrommet[:)] Satser på bedre vær i morgen[:)]

krysser fingrene for deg !!! veldig spennende dager i vente......LYKKE TIL[:)]

ORIGINAL: ElinR

kjempespennende, masse lykke til[:D][:D][:D]

Takk takk - alle sammen[:)]

Håper kryssinga hjelper, hegemw.. Holder med 6 forsøk synes jeg...

Så spennende!! Masse lykke til!
Jeg fikk også 8 egg denne gang, og satt inn 2 på fredag og 3 på frys.

Så spennende vennen. Krysser ALT som krysses kan for dere. [:)][:)][:)]

Så bra vennen [:)] Håper på god befruktning nå, og at det endelig skal bli din tur til å ruge i 9 mnd.

Heier på deg!! [:D]

Det gikk ikke så bra.. Av de 8 eggene de fikk ut, ble bare ett befruktet og satt inn i dag.. Det har vært dårlig uttelling på hvert eneste forsøk ift befruktningen, og de syntes dette var rart.. Han sa at om det ble flere forsøk - noe det ikke skulle bli med det egget de satte inn - kunne de vurdere ICSI for da kunne de "se" mer hvor det feilet ift befruktningen..

14 dager nå med spenning, selv om jeg overhodet ikke er optimistisk[:(]

ORIGINAL: Rosa på ball

Det gikk ikke så bra.. Av de 8 eggene de fikk ut, ble bare ett befruktet og satt inn i dag.. Det har vært dårlig uttelling på hvert eneste forsøk ift befruktningen, og de syntes dette var rart.. Han sa at om det ble flere forsøk - noe det ikke skulle bli med det egget de satte inn - kunne de vurdere ICSI for da kunne de "se" mer hvor det feilet ift befruktningen..

Gratulerer som ruger vennen. Jeg er optimistisk for deg. Krysser alt som krysses kan.
Og heier på gullegget som bare det. :-)
Har du aldri hatt ICSI?

så spennende, og grattis som ruger. jeg krysser fingrene for deg og håper de 2 ukene flyr avgårde :)
prøve å tenke pos at dette skal gå bra :)

ORIGINAL: *Bobbo*

Gratulerer som ruger vennen. Jeg er optimistisk for deg. Krysser alt som krysses kan.
Har du aldri hatt ICSI?

Nei, kun hatt IVF hver gang.. Så kanskje på tide å prøve ICSI, nesten rart de ikke har gjort det før, synes jeg når jeg tenker over det...

ORIGINAL: *Bobbo*

Har du aldri hatt ICSI?

Nei, kun hatt IVF hver gang.. Så kanskje på tide å prøve ICSI, nesten rart de ikke har gjort det før, synes jeg når jeg tenker over det...

Ja, men vi håper og tror dere ikke trenger det. For nå er det deres tur.

Får håpe at det ene egget er gullegget og at alt klaffer for dere.

Så bra.. Grattis med 8egg... Håper du er heldig og får noen flotte på frys...
Kos deg masse i køben og håper dere har fint vær....

Håper du ruger på gullegget nå, trist at det bare var et som ble befruket av 8 egg.

Krysser fingra alt jeg kan for deg at denne gangen funker det.

Grattis som ruger og håper tiden flyr avgårde...
Prøv å tenk posetive tanker

Back
Topp