hatt problemer med SuperNova babycall?????

*Trønderpia*

Glad i forumet
Noen som har hatt problemer me superNova??

I d siste har den oppført seg rart...
plutselig lyser foreldreenheten, og skurrer litt, så slukkes lyset. Men ingen av symbolene blinker.

Og så begynner foreldreenheten å pipe, og det viser tomt batteri på babyenhet, og da jeg jeg går inn til snuppa, så står jo den i laderen!![8|] dette skjedde i morges..

har prøvd å skifte frekvens...

ORIGINAL: Auliana

Hender på høsten at vi får inn jaktradioer på foreldreenheten. En nabounge minst 1 km unna også, inntil jeg skiftet kanal, altså mellom A og B. Men det er jo en radioenhet, det kan komme forstyrrelser innimellom, dog sjeldent.

men det med at det viser at det er lavt batteri på babyenhet da?? altså det viste det på foreldreenhet..

Er ganske plaga her med at de piper, selv om de står i laderne. Må være dårlig kontakt...
Vi får også inn masse rare lyder og skurr, og nytter ikke å bytte kanal. Er kanskje for mange i nabolaget som har samme type. Syns det er skikkelig creepy når vi får inn barnegråt/babbel, men når vi går å sjekker så ligger vår og sover søtt. Eller verre, så sitter ungen vår på fanget vårt i stua...grøss...får litt gåsehud da.

Det med batteriet har skjedd her også..uten at noen av enhetene lades, med fullt batteri.. men etter et par pip forsvinner det. Litt irriterende dog.. springer jo til med lader osv.. 

samme her. Å vi får ikke inn fra noen andre,for vi har ingen naboer[;)]

HATER denne baby callen..har skiftet den en gang,men er like ille..største pisset jeg har vært borti. Noe jeg syns er veldig rart siden såå mange andre er fornøyde?!

fornøyd jeg hvertfall, hender seg den lager sånn snøstøy men det er sannelig ikke ofte.

ORIGINAL: Aline

bare tull med de to vi har hatt også... elendig babycall...
Har bytta til avent sin...
SIGN

ORIGINAL: *Trønderpia*

Hender på høsten at vi får inn jaktradioer på foreldreenheten. En nabounge minst 1 km unna også, inntil jeg skiftet kanal, altså mellom A og B. Men det er jo en radioenhet, det kan komme forstyrrelser innimellom, dog sjeldent.

men det med at det viser at det er lavt batteri på babyenhet da?? altså det viste det på foreldreenhet..

Har skjedd flere ganger, da har det vært slik at babyenheten ikke har hatt god kontakt med laderen.

Samme her. Lyset på laderen må lyse.

Har ikke oppleved det på de 10 mnd jeg har brukt den daglig.
MEN, det jeg synes er irriterende er at når det er lite batteri på babyuniten og det
begynner å pipe, så piper det i babyuniten og! Hvorfor det liksom, skal babyen sette den i laderen?

Og at tempen aldri er riktig da..

Eller er jeg fornøyd [8D]

brukte bare vår en liten stund, den skurrer jo hele tiden. Prøver å bytte kanal, men hjelper ikke. orker ikke ha den på om natten, vekkes jo hele tiden uten at ungen lager lyd

ORIGINAL: MarsMamma

samme her. Å vi får ikke inn fra noen andre,for vi har ingen naboer[;)]

HATER denne baby callen..har skiftet den en gang,men er like ille..største pisset jeg har vært borti. Noe jeg syns er veldig rart siden såå mange andre er fornøyde?!

Enig med deg. Er veldig misfornøyd med den! Slår inn å skurrer uten at det er en lyd på rommet.
Ikke fått inn andre på den, men hører ungen min hyle ned trappa før den slår inn på calleren.

Fikk høre at jeg burde prøve å bytte batteriene på enhetene seg imellom. Noe som fungerte veldig bra her! [:D] Var plaget av piping og støy på den tidligere..

Back
Topp