Hatt piercing i tunga?

Frk.Rosa

Forumet er livet
Noen som har hatt piercing i tunga å som har tatt den ut?
Gror det fort igjen? Måtte dere bruke noe skyllemiddel?
Har lyst til å ta ut min,,

Har hatt piercing i tunga for noen år siden. Grodde fort igjen på meg. Tok den ut før jeg la meg en kveld, og dagen etter hadde det trekt seg så mye sammen at jeg ikke fikk piercingen igjennom lengre. Brukte ingen skyllemidler. Tok ikke mange dagene før det var grodd helt igjen. Husker ikke eksakt hvor lenge, men noen få dager bare.

hadde min i 4 år, tok den ut for 6 år siden og kan fortatt sette den inn, må bare stikke opp litt under som om man ikke har gått med øredobb på en stund.ikke vondt . men mannen min syntes det er så fjortiss og stykt hehe hadde det da jeg traff han var da 17

jeg bare tok den ut, uten å bruke noe å skylle med, det grodde kjemepfort! Men jeg var dårlig i flere dager etterpå - svimmerl og kvalm, mistet helt balansen, sjanglet nærmest rundt[&:] Det er noe av det jævligste jeg har vært med på! legen mente det var pga piercingen (hadde den i mange år). Også kjennes det jo ut som hele tunga er borte i begynnelsen[:)]

Hullet grodde veldig fort igjen[:(] Døds lei meg. Har tatt to gangen og begge gangene har jeg klart å svelge låsen.[&o] Brukte ingenting i ettertid på det.

Ok. da er det nok trygt å ta den ut da. Ekkelt å gå med et "åpent" hull over lengre tid i munnen liksom.
Takk skal dere ha jenter![:D]

på de jeg kjenner har det grodd igjen som ugress. derfor vil ikke jeg ta ut min selv om jeg har hatt den der i 8-9 år.

Har hatt min i en god del år nå.. Føler på en måte jeg må ta den ut før ungen kommer.. Vet ikke helt hvorfor men.. Føler vel det er noe fjortis over det. Eller tenker jeg helt feil?
Hva mener dere?

Ja,det gror fort igjen. Skylte ikke med noenting

Jeg har piercing i tunga, men hadde den ute i 2 år uten at den grodde igjen, så det trenger ikke gro raskt!

jeg tok min ut for et år siden. Brukte ingen skyllemiddel. Kan se hullet men aner ikke om det er grodd. Har ikke prøvd å stikke noe nedi!

ORIGINAL: rocky87

Har hatt min i en god del år nå.. Føler på en måte jeg må ta den ut før ungen kommer.. Vet ikke helt hvorfor men.. Føler vel det er noe fjortis over det. Eller tenker jeg helt feil?
Hva mener dere?

Jeg tok den ut tre mnd etter at lillemor var født. Jeg følte liksom bare at det var på tide og at jeg var blitt voksen nok, hehe. Vanskelig å forklare, men har sikkert noe med at det ble litt fjortiss for meg, og jeg plutselig ble voksen[8D] Var forsåvidt mye som forandret seg, både når det gjelder klesveien,hårfrisyre, sminke og piercinger(hadde i brystvorta også). Men du må jo gjøre som du føler selv!

Min grodde ganske bra på en helg. Brukte ikke skyllemiddel. 

Tok den ut for ca. 2 år siden, og den grodde etter et par dager. Viser fortsatt et lite merke.. Brukte ingen skyllemidler[:)]

Back
Topp