Hatt flere fødsler??

Kan dere fortelle hvor mange år det var mellom fødselene?
Har nemlig lest at fødsel nr 2 er lettere hvis den er innen 28 mnd fra den første.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

2 år og fire mnd mellom

Jente 2010 & 2012 <3

Kan dere fortelle hvor mange år det var mellom fødselene?
Har nemlig lest at fødsel nr 2 er lettere hvis den er innen 28 mnd fra den første.

Her var det nesten 3 år mellom :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har hatt to fødsler. 7 års mellomrom. Kan si begge var relativ greie. 1 .fødsel tok 5 timer med lystgass. 2.fødsel ble satt igang, tok 1 time:-). Jeg er veldig spent på fødsel nr.3. håper vi rekker sykehuset.

Dere som har hatt korte fødsler, når regner dere fra?
Jeg var allerede innlagt pga svangerskapsforgiftning. Hadde 3 cm to døgn før, fikk ordentlige rier ca 24 timer før han var ute, trillet inn på fødestua 12 timer før, tok evigheter mellom hver cm åpning og lå med pressrier i ca to timer...
Hadde jeg 12 t aktiv fødsel?

Dere som har hatt korte fødsler, når regner dere fra?
Jeg var allerede innlagt pga svangerskapsforgiftning. Hadde 3 cm to døgn før, fikk ordentlige rier ca 24 timer før han var ute, trillet inn på fødestua 12 timer før, tok evigheter mellom hver cm åpning og lå med pressrier i ca to timer...
Hadde jeg 12 t aktiv fødsel?
Aktiv fødsel regnes fra 3 cm åpning slik de forklarte til meg på sykehuset

3cm?? På sus regner de fra 4 eller 5 tror jeg, eller så er det et eller annet ift riene. Jeg ble sagt å ha 14 t aktiv fødsel, skulle det være fra 3 cm hadde det vert en plass mellom 20 og 24 t :S kom inn med 4 cm åpning og de regnet meg ikke som i aktiv fødsel da så mener det heller var 5 cm

Jente 2010 & 2012 <3

Det kan jo stemme, mener å ha hørt noe sånn at om det går så å så mange år mellom så blir det som å føde for første gang igjen. Men tror det var snakk om 7-10år mellom da :p det er 4.5 år mellom nr 1 og nr 2.

Håper det er noe i det da, siden det bare blir 20mnder mellom disse. :p.

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Det håper jeg også!!
Siden vi begge har 20 mnd mellom så skal fødsel nr 3 bli en lek å gjennomføre ;) Hehe

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

3cm?? På sus regner de fra 4 eller 5 tror jeg, eller så er det et eller annet ift riene. Jeg ble sagt å ha 14 t aktiv fødsel, skulle det være fra 3 cm hadde det vert en plass mellom 20 og 24 t :S kom inn med 4 cm åpning og de regnet meg ikke som i aktiv fødsel da så mener det heller var 5 cm

Jente 2010 & 2012 <3
Det var det jordmor sa til meg, så de regnet meg i aktiv fødsel i 10 timer.

Eg og fødte på sus og de regnet fra 3 cm når eg va der :) då fikk eg epidural hvertfall..:P 13,5 time aktiv fødsel her :) men alt stoppet jo opp pga epiduralen då..:P

Aktiv fødsel regnes fra 3 cm åpning slik de forklarte til meg på sykehuset

Ble du trillet på fødestua da du hadde 3 cm?
Kan umulig stemme at de regner aktiv fødsel fra 3 cm på alle. De strippet meg jo opp til 3 cm over to døgn (muligens 3 døgn) før han var ute.
De trillet meg inn på fødestua da jeg hadde 4 og sterke rier.

Kan umulig stemme at de regner aktiv fødsel fra 3 cm på alle. De strippet meg jo opp til 3 cm over to døgn (muligens 3 døgn) før han var ute.
Kom først på fredag kl 07.00 med sterke rier, var bare 1 cm, ble sendt hjem. Kom igjen 12 timer senere, var 2 cm, ble sendt hjem. Kom 12 timer senere, var da 3 cm. De sa nå er du i aktiv fødsel, så nå får du bli. Ca 10 timer senere kom sønnen min. Kan hende det var pga de sterke riene med 1 1/2 min mellomrom som jeg hadde da hatt i 37 timer som gjorde at de mente at jeg var i aktiv fødsel, men de sa til meg at det var pga utvidelsen.

Hadde d omtrent som kizy.. Hadde vært inne 24 timer tidligere.. Og når eg då kom inn for andre gang hadde eg så vondt at eg kasta opp av riene så fikk fødestue og epidural ganske kjapt :)

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

Kom først på fredag kl 07.00 med sterke rier, var bare 1 cm, ble sendt hjem. Kom igjen 12 timer senere, var 2 cm, ble sendt hjem. Kom 12 timer senere, var da 3 cm. De sa nå er du i aktiv fødsel, så nå får du bli. Ca 10 timer senere kom sønnen min. Kan hende det var pga de sterke riene med 1 1/2 min mellomrom som jeg hadde da hatt i 37 timer som gjorde at de mente at jeg var i aktiv fødsel, men de sa til meg at det var pga utvidelsen.

Ok. Litt annen start enn meg. Mulig en helhetsvurdering :-)

Back
Topp