Noen som har født to ganger før? Kordan opplevde du fødsel nr 2 i forhold til nr 1?
julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min fødsel nr 2 var mye tyngre og mildt sagt j......., enn nr 1. Men så var guttungen nesten en kilo tyngre og jeg fikk ikke epidural. Kjenner jeg gruer meg til fødsel, sist var jeg så forberedt på at fødsel nr 2 skulle være enklere enn nr 1, så sjokket var stort!! Denne gangen er jeg forberedt på alt
Gruer du deg til fødselen? Håper jeg ikke skremmer deg. Slik jeg har forstått så pleier det i nesten alle tilfeller å være lettere med nr 2
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Mja gruer meg ikkje sånn sett.. men e redd eg ikkje ska få tid til epidural for då tror eg at eg dør hehe..
Koffor fikk du ikkje epidural?
Gikk det fortere sjøl om det var tyngre?
Guttungen var stor så han brukte alt for lang tid til å komme ned i bekkenet, så jeg fikk valget mellom å ha ein fødsel på over eit døgn eller at dei tok vannet mitt og at det kom til å gå hardt for seg. Jeg valgte det siste alternativet, så når jeg da spurte etter epidural fikk jeg det ikke pga at det kunne stoppe opp igjen.
Du får nok helt sikkert epidural Berre gi beskjed med en gang du kommer inn så er jordmødrene klar over det
Må signere den ja.Min fødsel nr 2 var mye tyngre og mildt sagt j......., enn nr 1. Men så var guttungen nesten en kilo tyngre og jeg fikk ikke epidural. Kjenner jeg gruer meg til fødsel, sist var jeg så forberedt på at fødsel nr 2 skulle være enklere enn nr 1, så sjokket var stort!! Denne gangen er jeg forberedt på alt
Gruer du deg til fødselen? Håper jeg ikke skremmer deg. Slik jeg har forstått så pleier det i nesten alle tilfeller å være lettere med nr 2
Må signere den ja.
Nr 2 var helt jæ.... Var også forberett på at den skulle blir enklere, men det ble den ikke.
Jeg gruer meg kjempe mye til neste fødsel. Men skal på samtale med sykehuset pga den dårlige behandlingen jeg fikk under sist fødsel.
Jeg ble bl.a sendt hjem dagen etter fødsel. ( Han var blå da han kom ut å trengte puste hjelp )
Håper heller ikke jeg skremte deg.
Kor stor va han?
Min fødsel nr 2 gikk dobbelt så fort som nr 1. 5 timer på første. 2,5 timer på andre. Når det går så fort, blir det heftig- men fort overstått, da!Noen som har født to ganger før? Kordan opplevde du fødsel nr 2 i forhold til nr 1?
Det kan jo stemme, mener å ha hørt noe sånn at om det går så å så mange år mellom så blir det som å føde for første gang igjen. Men tror det var snakk om 7-10år mellom da det er 4.5 år mellom nr 1 og nr 2.Kan dere fortelle hvor mange år det var mellom fødselene?
Har nemlig lest at fødsel nr 2 er lettere hvis den er innen 28 mnd fra den første.
Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app