Ble plutselig bestemt i går at jeg, mamma og unga skulle ta en tur til sverige før påskerushen startet. Kjøper jo og hundematen der, så fant ut at det passet fint. Og det var så koselig. Skravling og latter, med to unger som var helt i hundre. Men dem var så snille allikevel da. Også fikk vi hilse på påskeharen, og unga fikk jo påskegodt av han, og tro det var staaaas ja
Handlet det vi skulle, spiste på McDonalds og slappet av der. Dro da avgårde for å handle litt mat å ha i fryseren, for så å dra hjem. Det var jo masse folk på senteret, men for en gang skyld så stresset jeg ikke med å komme hjem. Var så godt å bare tusle rundt, og gjøre det vi skulle gjøre uten mye mas. Guttungen hadde jo da og så lyst til å handle litt tikl lillebror da. Så da ble det en liten bamseklut, en liten body og nattpysj....ååååå så søte å små dem var. Klarte da ikke å dy meg da, og var vanskelig å si nei til to øyne som så på meg som par valpeøyne og som sa: Pleaaaaaase???
Var ikke sliten, el hadde så vondt eller, og godt var det
Nå skal det bare slappes av med Big Bang Theory, og resten av påsken skal og bare brukes til å slappes av. I morgen går ferden til et vennepar og koser oss med reker der hele eftan til kvelds. Lifes is goooooood right now
Ønsker alle en fin påske