Hatt en fin jul?

M*

Forumet er livet
VIP
Vi har hatt en fantastisk jul[:)] Kost oss med god mat og Teo har vært blid som en sol fra morgen til kveld, på tross av feber! Nå er det derimot rolige dager, og det kan fort bli litt kjedelig, men vi prøver å gjøre det beste ut av det. Så snart han har våknet skal vi komme oss ut![:)]

Hvordan har deres jul vært? Hvordan var de små med gavene? Teo brøy seg ikke så mye om pakkene, men var i ekstase over hver eneste ting som gjemte seg inni pakkene![:D]

Jeg fikk også masse fint. Vant blant annet en konkurranse der jeg vant en helt spesiell gave: http://monicajensen.blogspot.com/2010/12/en-gave-som-betyr-noe.html - jeg ble utrolig glad, for da sparte jeg penger gitt, da jeg hadde tenkt til å melde meg inn uansett![:D] gratis førstehjelpskurs ble jeg ekstra glad for![:)]

Fortsatt GOD JUL alle sammen![:)]

Heei [:D] Vi har også hatt en kanonjul men er faktisk litt glad for at alt maset er over synes jeg da, lettelse når juleaften er her så den krampen roer seg [;)] vi feiret julen hos min pappa så var der fra torsdag til søndag, deilig med noen dager borte altså, komme meg unne jobb og mas [:D]

Så bra at dere også har hatt en toppers jul, bra at du legger ut av og til link til bloggen din så jeg får tittet litt, morro det [:)] Må gjerne legge ut litt bilder av rommet til Teo, så jeg kan suge til meg inspirasjon til vi flytter[:)]

Ellers fikk Felix masse fint men det jeg ble mest glad for var penger til seng, så i går dro vi ut og kjøpe seng og madrass [:)] Fikk du mye fint da? Og Teo?

fortsatt GOOOD JUUL [;)]

Her er litt bilder av gutterommet[:D] ----> http://monicajensen.blogspot.com/2010/11/barnerommet.html :)

Teo fikk masse fint. Jeg var helt i hundre over alt det fine han fikk :) jeg fikk ikke fullt så mye,men det jeg fikk var supert! Så jeg er med andre ord kjempefornøyd :)

Deilig å komme seg bort for noen dager da :D Var felix fornøyd med gavene?

GOD JUL snuppa :)

Vi har hatt en fin jul[:)]

Vesla her rørte faktiask ikkje pakkene eler juletreet. Var kjempe blid og grei hele dagen![:D] Så alt ble my kjekkere enn forventet!

Hun fekk myye fint!

-kokke som viser dag/natt (men hun skjønner ikkje noe av den enda[8D])
-ull, strikka klær og uteklær
-litt penger
-kommode
-tegnetavle
-teselskap leker i tre
-dvd
-sang kort
-hello kitty sengesett
-hello kitty gå bil
-også fekk hun ellers andre leker. Orker ikkje å skrive opp alt[8D]

-MEg og mannen vi fekk myyyye gavekort på bohus[:D] kommer så godt med nå som vi skal flytte i nytt hus, og skal ha mye nye møber!

-Spisebord i serien york fra bohus fekk vi

-stelton kaffikanne
-rosendahl kaffi kopper
-dobbeltdyne og sengesett
-symaskin
-pels pledd

osv. vi fekk mye fint[:)] og veldig fornøgd!

Men må si eg er glad jula snart er over, for nå er eg sliten av alt som hører med julen[8D] 

ORIGINAL: monjen

Her er litt bilder av gutterommet[:D] ----> http://monicajensen.blogspot.com/2010/11/barnerommet.html :)

Teo fikk masse fint. Jeg var helt i hundre over alt det fine han fikk :) jeg fikk ikke fullt så mye,men det jeg fikk var supert! Så jeg er med andre ord kjempefornøyd :)

Deilig å komme seg bort for noen dager da :D Var felix fornøyd med gavene?

GOD JUL snuppa :)

Åh så fint rom han har da!! Skikkelig gutterom, jeg skal male en vegg på Felix sitt rom i en blåfarge som heter Alladin ellers har jeg ikke bestemt meg for så mye, Felix har samme bokstaver som teo tror jeg, fra panduro... også den hvite firkantede hyllen har han også bare med 8 rom istedenfor 4.. Han har også 2 stoler og et bord. Teo hadde jo veldig stort rom da, det får ikke Felix... [:)]

Vi er storfornøyd med gavene alle mann, Felix fikk masse leker og endel penger som kom veldig godt med når vi kjøpte stor seng i går [:)]

Vi hadde også en fin jul. Vi gikk først i kirka. Nicolas syntes at gudstjenesten var så spennendes at han tok seg en lur. Sovnet med hodet i hånda mi sittendes[:D] Og Sebastian kommenterte mye av det presten sa. F.eks da hun sa at kollekten samles inn på vei ut av kirka ved slutten så sier han veldig høyt "nei det er IKKE muuuuuuuuulig" Mange rundt oss som begynte å le[;)]

Guttene fikk mange fine gaver og noen vi kunne vært foruten. De pakket opp fint ei stund, men så ble de lei. Var rett og slett for mange pakker[8|] Vi voksne fikk også fine gaver. Var en koselig helg hos svigers på hytta[;)]

her har det gått mye i sykdom desverre men koste oss på juleaften alikevel. AE kviknet til og koste seg da nissen kom. Nå er det på ann igjen med omganssyke på meg selv denne gangen men for å se det på det positive; Gratis detoxkur[;)]. Vi fikk masse fine gaver og koser oss masse hjemme selvom vi er litt på halv 8 hele gjengen[;)]

Denne julen har vært langt fra så koselig som jeg hadde gledet meg til. Thea begynte å bli syk på lille julaften,og er ennå ikke helt frisk. Jeg og sambo har også blitt syke,så i julen har vi ligget på sofaen og sett på tv eller sovet,mens vi har svetta,frysi,og hostet og harket noe innmari. Jeg som hadde gleda meg til jula med familiesammenkomster og hygge,men nei da! Har jo fri hele romjula også,men får ikke gjort en dritt. Har akkurat sendt svigermor på butikken for oss nå,så vi får litt mat...... Sååååå,ingen koselig jul her i huset akkurat [&:]

Vi fera jul i Trøndelag hjemme hoss mine foreldre [:)]. Reiste opp lille julaften å var der til søndag da sambo måtte jobbe i romjula .
Har hatt det kjempe fint , men nå har lille gullet blit syk å har hatt høy feber i to dager [&o].

Lille gutt fikk : Masse penger
Brio togbane med kran
Ski og skisko
Pute med brodert navn og fødselsdato
Handkle med brodert navn
Dvd Handy Mandy
Dvd `er Lille røde traktor
Disney glass fra Cars og Mumi glass
Wody dukke fra Toy Story [:)]
Isbjørnleke
Puslespill
Bukse og genser
2 gensere
Gråtass traktor
Små biler og bilteppe
Plastbiler fra Nissen [:)]
Racerbil og verktøy til å skru den fra hverandre

Vi fikk en del penger og gavekort og verktøy til vi skal begynne å bygge hus til våren [:D]

Back
Topp