forrige uke og uka før var bare stress her i gården, men ser litt lysere på denne som kommer... helgen har vært rolig, snuppa begynte fredag ettermiddag med kjempeforkjølelse (igjen) og i går kom feberen.. ikke hatt feber så langt i dag, men er snufsete og ikke 100%, får se hvordan resten av dagen arter seg.. rekner med pappan blir hjemme i morgen. jeg har 2 møter på jobb og personalmøte fra 17-19.30, så gleder meg allerede til tirsdag og litt mer fritid.. fått vaska og ordna litt i huset, har litt igjen og sambo er ute og maler veranda, har en suuuuperlaaaang liste over gjøremål, men får bare ta tida til hjelp.. blir ALDRI arb.ledig hjemme hvertfall.
på fredag skal jeg og sambo med litt familie og venner til London, hotell-weekend, konsert, shopping og utepils
snuppa skal bo ho svigermor fra fre-tirsdag, vi kommer hjem natt til 17 mai. blir rart å være borte så mange dager, men snuppa elsker å være hos bestemora og vil aldri hjem, så gruer meg heldigvis ikke til ¨å sende henne fra meg. elsker at jeg har en fantastisk svigermor :)
nei får vel finne vaskebøtta, seinere venter skruing på en ikea-kommode som omsider har kommet til sin rett etter manglende pakker og mye banning i hjemmet...*ork*
ha en fin dag og uke som kommer.
jeg prøver å få litt oversikt over nytt forum og har allerede laga noen innlegg, men trykt angre knappen så de forsvann like fort...gosj