hatt ei fin helg?

Kimsen

Glad i forumet
hva har dere gjort da?

vi har vært på hytta i kjempe fint vær i helga, har faktisk hatt på shorts for første gang i år[:)][:)][:)]

har nå ikke oret å gjøre å gjøre så mye, da formen er heller dårlig, men litt grilling i fjæra å koslige besøk fikk jeg allikevell til[;)]

håper dere har hatt en fin helg, ønsker dere en fin søndagskveld[:D]

Har for det meste ligget på sofaen og sovet eg, spist og vore kvalm[8D][8D]

Kjempekjekt med hyttetur då[:D][:D]

Så koslig med hyttetur... Alltid deilig å komme seg litt vekk.

Her har helgen godt med til å jobbe....jobbe og jobbe litt til. Nå er det snart siste natta så er det fire uker ferie...Å det skal bli DEILIG [:D]

ORIGINAL: Svartengel

hehe hørtes kjent ut, sofan er veeeeeldig god om dagen ja[:)] og doen flittig besøkt[8D]

ORIGINAL: Beijbi

Så koslig med hyttetur... Alltid deilig å komme seg litt vekk.

Her har helgen godt med til å jobbe....jobbe og jobbe litt til. Nå er det snart siste natta så er det fire uker ferie...Å det skal bli DEILIG [:D]

håper du får ei fin siste vakt, å så må du ha en kjempe fin ferie[:D][:D][:D] skal dere reise bort?

SÅ godt du har kost deg på hytta[:)]

Har hatt besøk av svigers vi, så i går var vi på en fin skogtur, og i dag har vi vært i en dyrepark. Innimellom dette har jeg ligger og vært udugelig kvalm, i dag har jeg vært gretten i tillegg, så måtte til slutt bare trekke meg tilbake for ikke å skape dårlig stemning ved mitt grumpy nærvær[8D]

ORIGINAL: TøttaMedKnøttet

ORIGINAL: Svartengel

hehe hørtes kjent ut, sofan er veeeeeldig god om dagen ja[:)] og doen flittig besøkt[8D]

Det med doen er kjent også, men eg kaster ikkje opp då[:)]

Back
Topp