Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri opplevd mobbing her inne.
Jeg tenker at man må tåle at man ikke kan være enige med alle, uten at man skal føle seg Mobbet.
Jeg føler ikke at jeg hverken har mobbet eller blitt mobbet her inne
Ja hete diskusjoner må man forvente på forum. Jeg vet om andre forum som er mye verre enn detherHar aldri opplevd/vært vitne til mobbing her inne. Har sett noen hete diskusjoner ja, men det må man nesten forvente. Har ikke sett/opplevd noe utover det, da hadde jeg sakt i fra!
Mulig det bare er meg men jeg synes det er kjipt når man skriver sånt jeg da.Enkelte brukere kan være frekke, og jeg har også pratet med folk som ikke vil ha noe med babyverden å gjøre fordi de synes at enkelte er så slemme. Og det er veldig synd, noen av dem kunne absolutt trengt den støtten man kan få her inne. Når det er sagt så husker jeg også hvordan det var her for noen år siden, og jeg er jammen meg glad for at det har blitt mildere tone. For min del handler det ikke om å være uenig, det er en ærlig sak, men hvordan man diskuterer. Jeg kan være enig med enn bruker som skriver et innlegg, men likevel få vondt i magen av måten den brukeren angriper en annen. Jeg tar ikke imot kunnskap av noen som bruker hersketeknikker og sarkasme, så for min del er ikke slike innlegg verdt noe.
Men direkte mobbing ser jeg sjeldent. Jeg har rapportert personangrep, og håper at moderatorene tar slikt seriøst. De aller fleste klarer å oppføre seg fint heldigvis![]()
Men det er like fullt sant.Mulig det bare er meg men jeg synes det er kjipt når man skriver sånt jeg da.
Om noen ikke vil være her er opp til de men å skrive at det er pga enkelte brukere synes jeg er lite ok.
Det lager ingen god stemning på forumet hvertfall.
Signerer denneJeg har reagert på enkelte utsagn som har blitt servert til andre i heftige diskusjoner, men har selv aldri opplevd direkte personangrep eller mobbing. Stort sett er det rolige tilstander i forhold til tidligere; da kunne jeg være litt mer tilbakeholden i og med at det ofte var direkte ubehagelig å havne i diskusjoner til tider.
Det er imidlertid greit med en påminnelse i ny og ne om at det går an å diskutere på en saklig måte. De som slenger med leppa og ikke klarer å holde seg til saken blir i alle fall ikke tatt seriøst av meg.
Jeg fikk også stygge bemerkninger for en tid tilbake. Rapporterte det og intet ble gjort. Så det hjelper ikke. Det ble absolutt ikke tatt seriøst.
Det beste er å bare drite i det og tenke det er ikke deg, men de![]()