Hater vepser!

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Har ofte døren til terassen oppe, slik at Noah kan springe inn å ut å leke[:D] Selvfølgelig med meg etter da, han kan ikke leke ute alene.

Så kommer de stygge vepsene (ja, jeg HATER veps og de liker meg[:'(]), idag kom det en inn. Å siden sambo sover etter nattevakten så må jo jeg få den ut eller drepe den.

Slo den hardt mot vinduglasset med en avis, og der lå den. Yes! tenkte jeg[;)] Den får ligge der til sambo står opp og kan spyle den ned i do...

Så gikk det ca. 4 min å den var bortevekk[:-]

Da er den plutselig levende igjen og er i et annet vindu, jeg gjør det samme og slår den. Sto tilfeldigvis et glass der, så tok den over. Og tror du ikke vepsen virrer rundt i det glasset nå.

Så vepser tåler VELDIG MYE[:@]!

Ja, jeg kjeeeeeder meg nå mens Noah sover...hihi

Vepser er fryktelige! Hater de selv, og får helt panikk rundt de... [&:]

ORIGINAL: Maanestråle

Vepser er fryktelige! Hater de selv, og får helt panikk rundt de... [&:]

Ja, jeg også. Men når jeg er alene med min lille gutt så må jeg være voksen og få vekk vepsen så den ikke stikker lillegutt.

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Har ofte døren til terassen oppe, slik at Noah kan springe inn å ut å leke[:D] Selvfølgelig med meg etter da, han kan ikke leke ute alene.

Så kommer de stygge vepsene (ja, jeg HATER veps og de liker meg[:'(]), idag kom det en inn. Å siden sambo sover etter nattevakten så må jo jeg få den ut eller drepe den.

Slo den hardt mot vinduglasset med en avis, og der lå den. Yes! tenkte jeg[;)] Den får ligge der til sambo står opp og kan spyle den ned i do...

Da er den plutselig levende igjen og er i et annet vindu, jeg gjør det samme og slår den. Sto tilfeldigvis et glass der, så tok den over. Og tror du ikke vepsen virrer rundt i det glasset nå.

TIPS!!!!
sitroooon smør deg inn med sitron.. veps HATER sitron lukten...
så for å være på den sikre siden så har gubben fått serg 6-7 flasker med sitronspray fra tyrkiaa.. hihihiihih..
han tåler nemmelig ikke vepsegiften, og vepsen er veldig glad i han..
samme med mygg, de hater sitron lukten..
og lavendellukt...

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

TIPS!!!!
sitroooon smør deg inn med sitron.. veps HATER sitron lukten...
så for å være på den sikre siden så har gubben fått serg 6-7 flasker med sitronspray fra tyrkiaa.. hihihiihih..
han tåler nemmelig ikke vepsegiften, og vepsen er veldig glad i han..
samme med mygg, de hater sitron lukten..
og lavendellukt...

Ok, smart det skal jeg prøve[:D] Takk for tipset[:D]

huff.. veps ja! nå e de jo skikkelig hissige også!
I går gikk vepsen berserk på badestranden så vi pakket sammen sakene og dro til slutt!![:'(][:@]

Føler at det kryr av dem i år, de elsker terassen våres. yacH!
Nora fikk et stikk midt i panna og fikk Donald kuuuul:(.....-vi kjørte på med sukkerbit og eddik, deretter plaster med aloevera etter en liten stund var hevelsen nede.
men guuud som hu skreik da han stakk, så det var nok vondt!

ORIGINAL: bellybutton

Nora fikk et stikk midt i panna og fikk Donald kuuuul:(.....-vi kjørte på med sukkerbit og eddik, deretter plaster med aloevera etter en liten stund var hevelsen nede.

det er vondt å bli stukket spess i hode regionen.

Er ett skikkelig vepseår i år sier de.

ja, det er vondt å bli stukket av veps. Stakkars lille Nora!

Aha ja, vepseår!
men da slipper vi neste sommer da, når vi har små bebiser=)

Aha ja, vepseår!
men da slipper vi neste sommer da, når vi har små bebiser=)

Slipper aldri unna vepsen jeg[:(][8D]

Det med sitron må prøves!!
Føler vepsen her i Bø driver komplott for å drepe oss eller noe! De er skikkelig agressive! Har ikke hatt problem med veps hele sommeren. Men nå!

Gad, drømte i natt at jeg ble stikki av veps i handa. Ble så irritert på en veps som fløy rundt at jeg bare tok tak i den og skviste den. Brodden satt igjen, men det gjorde ikke vondt. Hehehe.

Back
Topp