hater vekta..

godpia23

Flørter med forumet
hei alle sammen..
jeg er nå 29uker på vei i morgen.. jeg har lagt på meg ca 10 kg til nå.. trenger jeg å bekymre meg?? huff det er jo enda 11 uker igjen... [&:] jordmora sa jeg var tynn før jeg ble gravid så mener jeg trenger kiloene.. men syntes ikke jeg..

er det vanlig at det legger seg litt ekstra bak på ryggen? eller hva man nå skal kalle det.. har alltid vært slank når jeg ser i speilet.. men nå trykker b-h en.. og akkurat som litt bredere bakfra.. ikke nå særlig midje.. det det kanskje kalles..

syntes dette er forferdelig.. å i jula blir det jo ikke nå mindre fristelser... [:(]

Ikke bekymr deg for mye over vekta, hvis jordmor mener vektoppgangen er normal og at du trenger de kiloene du har fått, så stemmer nok det. Det er mange som legger på seg både 20 og 30 kilo, så jeg synes ikke 10 kg. i uke 29 høres ille ut. Kos deg i jula med god samvittighet. Har du noe til overs etter fødselen så kan du jobbe med det da [;)]

Du legger jo på deg sånn at bebisen skal vokse og ha det bra da![;)]
Synes ikke 10 kg er mye,ikke konsentrer deg om vekta- nyt heller svangerskapet...
Kommer en tid etterpå som du heller kan begynne å tenke på vekta,er du heldig faller alle kiloene av seg selv- eller at minimalt henger igjen!
Så nyt svangerskapet,og IKKE tenk vekt!!![8D]

Må oxo si at e missliker å gå på vekta... sist komtroll hadde e gjort som du og gått opp 10 kg og då va e 28 veker på vei... men får stole på at kroppen vet hva som er best for oss, og bare håpe at det forsvinner igjen etterpå...

huff.. ja.. prøver å si til meg selv at det kommer til å rase av etterpå... godt å høre fra andre uansett[;)]

får prøve å nyte julen.. kanskje prøve å unngå vekten en stund?[8|]

Det er så mange her som bekymrer seg for vekta.. Jeg er 30 uker på vei og har gått opp 13 kg hittil. Jeg er klar over at det er en del, men jeg stresser ikke av den grunn. I min familie er det vanlig med opp til 30kg-økninger, så jeg føler meg ganske heldig. hehe..
Håper dere klarer å nyte tiden og spesielt julen.
Jeg tenker hvertfall sånn at jeg vil se tilbake på svangerskaps-tiden som en koselig tid, og ikke en tid med stress og bekymringer [:D]

Jeg har også gått opp 10 kg, og syns det er helt pyton[:'(] Men får liksom ikke gjort så mye med det heller, så det sitter nok ikke så dypt hos meg.... Er alt for glad i å kose meg jeg[:D] Men det er jo noen uker igjen, så er spent på hva vekta ender opp på. Har jo lyst til å ha tilbake fasongen til sommeren da, så håper denna babyen blir veeldig glad i pupp[:D]

ORIGINAL: godpia23

huff.. ja.. prøver å si til meg selv at det kommer til å rase av etterpå... godt å høre fra andre uansett[;)]

får prøve å nyte julen.. kanskje prøve å unngå vekten en stund?[8|]

Heihei.. Jeg vil råde deg til å droppe hele vekta.. Vi har ingen vekt hjemme å jeg slutta å gå på vekta på kontroller i uke 23.. (Da hadde jeg gått opp 18 kilo) Jeg takla vektøkningen så dårlig at det beste for meg var å ikke vite noe om det.. Jeg vet at jeg har gått opp mellom 25 og 30 nå, men så lenge jeg ikke har sett det, å hvertfall slipper å ha det nedskrevet på et ark, så plager det meg ikke mer.. Føler meg utrolig mye bedre nå! Man skal glede seg kontrollene, ikke grue seg, sånn som jeg gjorde.. Lykke til[:)]

det er nok kanskje en lur ide å ikke gå på vekten... prøver å ikke gå så ofte.. [8|] takler nok dårlig å se at kiloene raser på jeg å..

ser du er fra samme plass som meg..lindaen [:D]

har gått opp 10 kg nå jeg også men har det bare på magen!gleder meg til jeg er ferig så jeg kan få de av igjen!

Back
Topp