September2015
Flørter med forumet
Jeg ble satt i gang mandag 14. med ballong noe jeg ikke tålte så de måtte ta det ut . Fikk gele samme dagen, på tirsdag 2x , på onsdag 2x INGENTING hjalp Jeg ble ikke moden nok. På Torsdag kl 19.00 tok de vannet , kl 20,00 satt de på drypp . For min del begynte helvete da. Jeg ble ikke åpnet så de tøyde og tøyde ( da begynte det å hjelpe ) de økte med drypp og jeg klarte ikke holde ut mer så fikk Epidural . Først så rant det masse blod fra ryggen så de måtte stoppe det , så funket ikke Epidural på min venstre side . Legen ble kalt inn og rettet på det . Det ble aldri bra . Så venstre side kjente jeg men ikke høyre . Klokken gikk og jeg fikk ikke åpnet meg fort nok . Siste frist før ks var kl 08.00 . Da satt de i gang med mer tøying og akupunktur . Yes der fikk jeg 10 cm åpning . MEN lille gutt ville ikke ut . Lå der nesten i 3 timer ( 3 timer er Max med full åpning ) press riene kom og ingen unge ville ut . 2 leger og 3 jordmødre satt i gang vakuum det begynte å haste , han satt fast . Jeg presset og presset , ble klipt , mistet masse blod osv . Der var han ute og på brystet mitt så var det 2,5 t med sying ... Etter det ble det nesten ikke søvn på oss tre på 2 døgn . Babyen gråt og hadde masse luft i magen , ville ikke amme . Søndag dro vi hjem jeg med h smerter pga sying , lei meg for at han gråter og nesten ikke spiser . Tirsdag begynte han å amme bra trodde jeg , og begynte å sove om natten 1,5-2 t om gangen . I dag Torsdag fikk vi helsesøster på hjemme besøk som sendte oss på sykehuset pga gulsot . Her ble vi lagt inn med en gang og han ligger stakkars mammas lille i en helvetes boks . Det er for hans beste men mitt hjerte tåler ikke alt dette . Vi skulle hjem på søndag og starte et perfekt liv og her er vi igjen . Jeg har gråter siden kl 15.00 og nå er den strax 23.00 . Fikk beskjed å ta nye prøver i morgen 07.30 så mulig vi kan dra hjem . 10.40 må jeg ta CT av nyrene mine ( derfor jeg ble satt i gang ) HATER SYKEHUS