Hater meg selv idag

Hallo! Jeg angrer fryktelig på hendelsen og det skal absolutt ikke gjenta seg på noen som helst måte!

Det skal jeg personlig sørge for ,

Uansett hvor sliten eller trøtt jeg er skal det ikke gå ut over barnet mitt og ingen andre får gjøre det noe heller !

Barnet mitt skal oppleve mammaen som en trygg person det kan stole på, ikke en som gjør det vondt!
Det er godt du har lært av hva du gjorde feil og at dette er noe du tar I stor betraktning for fremtiden. Masse lykke til.

Oisann.. Her var det mye rart.. :o
Jeg har dårlig samvittighet ovenfor 6-åringen og 8-åringen, jeg. På nyttårsaften hadde vi en diskusjon om hvorvidt julenissen reiste til Nordpolen den kvelden eller ikke. Barna mente at nyttårsaften var riktig dag, og at han garantert skulle innom dem. De gikk ut for å se etter nissen, og jeg så mitt snitt til å finne nissemaska, ullgensern og nisselua. Tok det på, og listet meg ut døra. Barna rundet hushjørnet, og så meg ikke med det første. De kom gående mot meg, og eldste kikket opp og rett inn i øynene mine. Jeg sa forsiktig "ho-ho", og han hylte og ropte navnet til søsteren og dyttet henne bak seg. Det var dødsangst i det hylet.. Og søsteren holdt på å dåne. Hun ble mer redd for hylet til broren enn av meg, heldigvis! :p Etter den fredelige samtalen om nissen, trodde jeg ikke han skulle reagere slik.. :p
Ååå, så for meg hele scenarioet! Hadde en lignende opplevelse når jeg var lita :)) ler så jeg griner her

Hater meg selv idag for att jeg brukte støvsugeren som hjelpe middel da han ikke ville høre , minsten er liv redd for støvsugeren .... han bakset rundt i sofaen og kastet seg over meg (sånn att det ble både dunk og alt) jeg sa bestemt nei til ham og løftet ham ned, men han tuta bittelitt før han flirte og kasta seg over meg igjen .... og igjen... jeg sa nei flere ganger .... til slutt ble jeg så frustrert att jeg henta støvsugeren, starta den og rettet den mot ham..... ungen strigråt og var tydelig redd ...... jeg skrudde av støvsugeren... tok ungen på fanget og forklarte .... mamma hentet støvsugeren forde du ikke ville høre på mamma .... han sa "usy" "usy"(undkyld) mens han strøk meg over hode med sine små barne hender (er 21 mndr) og vi klemte og koste. ... ikke lenge etterpå var det på än igjen .... dvs da kom han i en sånn fatt att hans panne dunka i hodet mitt.... jeg sa au!au!au! Også gjorde vi noe annet, men jeg har fortsatt dårlig samvittighet for det med støvsugeren
Eeh...skremmer du ungen din med støvsugeren?

Eeh...skremmer du ungen din med støvsugeren?

Om du hadde lest tråden så ser du at hun har fått mange tilbakemeldinger på d hvor hun blir forklart hvorfor d er en dårlig måte å gjøre d på.

Så da er d ikke nødvendig med en sånn kommentar, er d vel?

Om du hadde lest tråden så ser du at hun har fått mange tilbakemeldinger på d hvor hun blir forklart hvorfor d er en dårlig måte å gjøre d på.

Så da er d ikke nødvendig med en sånn kommentar, er d vel?
Leste bare innlegget, å svarte.
Måtte lese innlegget og tråden etterpå.

Hun må virkelig tåle å høre det når hun skremmer ungen sin på den måten. Å itilegg innrømmer det på et forum?

Leste bare innlegget, å svarte.
Måtte lese innlegget og tråden etterpå.

Hun må virkelig tåle å høre det når hun skremmer ungen sin på den måten. Å itilegg innrømmer det på et forum?

Kanskje d at folk sier sannheten og innrømmer når de har gjort noe feil åpner opp for at de kan lære mer?

Om man skjuler der man feiler, og ikke oppsøker hjelp og søker informasjon, så lærer man ingenting og ingenting skjer.

Ja, hun skrev d på et forum.
Og ja, hun har fått råd, tips og enkle og informative forklaringer på hvorfor d hun gjorde var feil.

Sannsynligheten for at hun vil ta bedre valg fremover nå er større enn før hun skrev posten.

Kanskje d at folk sier sannheten og innrømmer når de har gjort noe feil åpner opp for at de kan lære mer?

Om man skjuler der man feiler, og ikke oppsøker hjelp og søker informasjon, så lærer man ingenting og ingenting skjer.

Ja, hun skrev d på et forum.
Og ja, hun har fått råd, tips og enkle og informative forklaringer på hvorfor d hun gjorde var feil.

Sannsynligheten for at hun vil ta bedre valg fremover nå er større enn før hun skrev posten.
Å lage en " jeg hater meg selv" tråd å poste masse innlegg om en uskyldig baby som får gjennomgå , for å få sympati å støtte her inne .Blir patetisk!
Sorry ingen medlidenhet fra min side. Syns bare synd på barnet!

Du har all rett til din mening og jeg om min. Men i denne saken ble det for dumt å være "the bigger person"

Back
Topp