Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke tatt han hardt i armen, sa bare bestemt nei, men har lært , og lovet meg selv å aldrig gjør det igjen.... ingen undskyldning! , jeg bør vite bedre ! Etter hendelsen ble jeh nødt til å støvsuge , men da sa jeg fra til ham, mamma må støvsuge , vil du komme å sitte på armen min, og han kom og jeg løftet ham opp på armen, da var alt greit ... han fulgte nøye med, i ettertid har han og jeg snakket om hendelsen og jeg har sagt undkyld og att det ikke var meningen å skremme ham sånn... skal dog sørge for att dette forblir ett engangs tilfelleEr dette sant? Det er ikke greit å skremme uansett hvor dårlig samvittighet man får. Jeg tenker etter å ha lest denne tråden at dere burde få litt rådgivning om hvordan man takler utfordringer!
Han er ikke to år enn gang, gjør han noe som er galt så avled, finn på noe annet, ta han bort fra det han gjør.
Ett barn på 21 måneder trenger ikke kjeft, de gjør ikke noe galt de bare elsker å se hva skjer om jeg gjør sånt, oi dette var gøy. Er ikke greit å ta han hardt i armen så han gråter, og det er ikke greit å skremme ett lite barn!![]()
Jeg skriver ikke dette for å være slem, men dette er ikke greit i oppdragelsen av ett lite barn!
Vi får veiledning , da vi har ett barn med store atferdsvansker (adhd)Basert på din forrige tråd og nå denne tror jeg at dere bør få veiledning til å takle toåringen deres.