hater klokkestilling

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
grrrrr nå har vesla vært en engel å legge i lange tider, også kom denne stillinga av klokka igjen, og da er det bare sorgen......
Har mange ganger studert på hvorfor vi driver med dette tullet, og etter at je fikk barn irriterer det meg enda mere
 
Æsj...så kjedelig:confused:
Her har det heldigvis aldri vært noe problem:) Jeg justerer sovingen på dagtid slik at det passer med leggetid.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
huff så kjedelig! virker som det faktisk gikk greit her, men for min del kunne vi hatt sommertid hele tiden egentlig!

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Skjønner hva du mener!!

Her er fortsatt vesla våken og overtrøtt.

Hun er i tillegg litt forkjøla og tett rennende nese. Så det hjelper jo ikke det pluss at det var litt lysere på rommet hennes enn vanlig.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her var det flombelysning på rommet når han skulle legge seg, så ble litt krangling i kveld. Må kjøpe inn blendingsgardin å ha der, for det vil jo ikke bli bedre fremover.
 
Æsj så kjedelig :-(

Her gikk det overraskende greit å legge begge to, de sovna til normal tid til tross for at de sov lenge i dag.

Men vi har vært på besøk hos noen fra bhg i dag, og ellers vært ute, og frøkna sov en knapp time (fordi vi var borte), så hun var trøtt.

Lyseste rullegardiner pluss utvendig markise gjør susen på hennes rom, storebror sover med nattlys uansett ;-)

Håper det går seg til hos dere i løpet av morgendagen.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Æsj...så kjedelig:confused:
Her har det heldigvis aldri vært noe problem:) Jeg justerer sovingen på dagtid slik at det passer med leggetid.
r
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

hadde en plan om det je også, men så kom det ei fra barselgruppa med sønnen sin, og hu skulle komme ca 9,30 men hu kom 10:50 og da vart det alt for sen soving...... :p men hu sovna litt før 20, altså nesten normal leggetid :p
 
Æsj så kjedelig :-(

Her gikk det overraskende greit å legge begge to, de sovna til normal tid til tross for at de sov lenge i dag.

Men vi har vært på besøk hos noen fra bhg i dag, og ellers vært ute, og frøkna sov en knapp time (fordi vi var borte), så hun var trøtt.

Lyseste rullegardiner pluss utvendig markise gjør susen på hennes rom, storebror sover med nattlys uansett ;-)

Håper det går seg til hos dere i løpet av morgendagen.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

hun bryr seg ikke så mye med lyset, og jeg har veldig mørke gardiner, men hun er jo blitt nesten tidsinnstilt, så det var nok helst det, men i morgen blir det normal soving, så da satser je på at vi er i rute, men je syns nesten overgangen til vintertid er værre :p
 
Her har det gått veldig greit...Han sov helt til 9 (ny tid) og da han skulle sove var vi i Sverige så han sov bare en halvtime i bilen på vei hjem, så var vi ute helt til han skulle spise kvelds så han var stuptrøtt i kveld. Men irriterer meg likevel den klokkestillinga, skjønner virkelig ikke vitsen..


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Her gikk det fullstendig smertefritt med begge to.
Av en eller annen grunn våknet begge en time tidligere en vanlig, så da var begge trøtte ikveld da klokka var 19.00 ny tid :)
 
Her fikk vi lagt henne til nøyaktig ca samme klokkeslett som alltid (20), men der var et salig spetakkel fra ende til annen!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Her har det gått veldig greit...Han sov helt til 9 (ny tid) og da han skulle sove var vi i Sverige så han sov bare en halvtime i bilen på vei hjem, så var vi ute helt til han skulle spise kvelds så han var stuptrøtt i kveld. Men irriterer meg likevel den klokkestillinga, skjønner virkelig ikke vitsen..


Sent from my iPhone using Tapatalk -
Tyskerne begynte å skru klokken foe å få det lyst lenger og spare brensel. Andre land hev seg på, og det var aldri fast med sommertid og vintertid, men man gjorde det noen år for å spare energi. I 1980 gikk vi tilvake til å skru klokken etter ca 20 år uten, og siden har det vært slik.

Folk har gått ut og sagt at det ikke er bra for helsen fordi den kødder med døgnrytmen vår, i tillegg til at psykisk syke kan oppleve å bli verre når klokken skrus mot sommeren.

Jeg skulle mye heller latt være :/

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Vi løste problemet med at han ikke sov på dagen, så da var han klar for sengen kl 19, ny tid :)

(Han sover som regel på dagen ennå, men hender han ikke gjør det).


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp