Hater Diabetes

Latterfrosken

Forumet er livet
Og håper at det er det det er sånn at jeg får medisiner for det.
Får svar på tirsdag.
Hadde det slik forrige svangerskap også, men da trodde jeg ikke at det var diabetes, men nå har symptomene kommet for full pinne!
Har vært litt sånn småuvel og rar de to siste dagene.
Men i dag tok jeg en dusj, gikk ut i pøsende regnvær. Også var jeg på butikken sammen med mamma og pappa. Måtte på apoteket, da geir jobber til litt sent.
Så kjente jeg at jeg begynte å kaldsvette, og føle meg litt uvel.
Kom inn i butikken, og gikk rundt og kikket en stund og plukket med meg en yoghurt og sjokomelk og div.
Så måtte jeg bare gå ut. Og la varene opp i kurven til foreldrene mine.
Satt meg ute og det gikk litt bedre. Helt til jeg reiste meg opp.
Da kjente jeg øynene rulle innover i hodet mitt, og jeg kjente fargen på ansiktet forsvant, og prikkinger i hele huet. Svettet og holdt på å svime av! Så drakk jeg sjokomelka på styrten, og alt ble bra igjen etter bare noen min.
Er så jævlig å få sånne opplevelser. Husker jeg var sånn hele siste del av svangerskapet forrige gang! Men nå får jeg vel medisiner for det hvis det er diabetes. Stakkars de som har det livet ut!!!
En skikkelig fæl opplevelse, og min aller første skikkelige føling i dette svangerskapet!!
Off.

SÅ fælt! Håper ikke du får masse plager, og at du får medisiner som hjelper deg da!

*trøsteklem*

det der høres ut som eg hadde det før,for lavt blodsukker!!!.....hvis du har dia hjelper det vel ikkje med sjokomelk...du må jo få ned blodsukkeret ditt da[8|][8|] rare greier

Det var akkurat det jeg hadde... LAVT blodsukker, ikke høyt, og da skal man få i seg sukker! For å få opp blodsukkeret.

Back
Topp