I 2017 måtte vi ta senabort pga en sjelden misdannelse (ikke genetisk, kun tilfeldig)
I 2018 fikk vi en frisk jente
Og nå ble jeg litt uplanlagt gravid...
Har kjent murringer og stikkinger (spesielt høyre side) Flere som gjør det?
Minner litt om menssmerter, så på en måte har jeg trodd jeg mister.... har aldri mistet i spontanabort før.
Har også i snart en uke hatt brun utflod som også inneholder frisk blødning når jeg tørker meg... da tenkte jeg at nå er det vel over.
Var på tidlig ul igår og der så vi hjertet som slo. Alt så normalt ut med fosteranlegget hittil..men under fosteranlegget kunne ho se væskeansamling som kanforklare blødningene mine. Det kunne bety: enten en begynnende spontanabort ELLER at noen rett og slettbare blør i svangerskap. Jeg blødde nok litt sist svangerskap også og alt gikk bra. Men husker ikke om jeg hadde murringer/stikk i tillegg.
Flere som opplever blødning uten SA? Eller som har hørt om lignende??
Hater dette.... nok en gang må jeg gjennom uker med uvisshet
I 2018 fikk vi en frisk jente
Og nå ble jeg litt uplanlagt gravid...
Har kjent murringer og stikkinger (spesielt høyre side) Flere som gjør det?
Minner litt om menssmerter, så på en måte har jeg trodd jeg mister.... har aldri mistet i spontanabort før.
Har også i snart en uke hatt brun utflod som også inneholder frisk blødning når jeg tørker meg... da tenkte jeg at nå er det vel over.
Var på tidlig ul igår og der så vi hjertet som slo. Alt så normalt ut med fosteranlegget hittil..men under fosteranlegget kunne ho se væskeansamling som kanforklare blødningene mine. Det kunne bety: enten en begynnende spontanabort ELLER at noen rett og slettbare blør i svangerskap. Jeg blødde nok litt sist svangerskap også og alt gikk bra. Men husker ikke om jeg hadde murringer/stikk i tillegg.
Flere som opplever blødning uten SA? Eller som har hørt om lignende??
Hater dette.... nok en gang må jeg gjennom uker med uvisshet