Hater dette. :(:(

Alt var bra med bebisen, og grunnen til blødningene kunne de ikke finne, for livmorhalsen hadde god lenge, så jeg måtte bare slappe av en stund å ligge rolig. Et smell i fleisen, men heldigvis gikk det bra. <3:)

så bra å høre at alt var bra :)

sendt fra min iPhone

Oi, så skremmende!! Godt alt var fint :) du får ta livet litt med ro du nå da :) Ble du sykemeldt?

Ja, 100% sykemeldt i en uke, deretter gradert igjen hvor jeg skal være nøye med tilrettelegging på jobb:) er så glad for å ha en fantastisk sjef som gjør alt for at jeg skal ha det bra!

Ja, 100% sykemeldt i en uke, deretter gradert igjen hvor jeg skal være nøye med tilrettelegging på jobb:) er så glad for å ha en fantastisk sjef som gjør alt for at jeg skal ha det bra!

Så bra!! Godt med litt fri nå da, til ro og hvile :) og veldig bra med en sjef som tar hensyn :)

Alt var bra med bebisen, og grunnen til blødningene kunne de ikke finne, for livmorhalsen hadde god lenge, så jeg måtte bare slappe av en stund å ligge rolig. Et smell i fleisen, men heldigvis gikk det bra. <3:)

Så bra at alt var fint med baby og med deg. Du får slappe av og ta alt litt ekstra med ro nå da :-)

Ååh, så godt å høre! :)

Sånne sjefer liker vi :-)

Back
Topp