Ifølge han selv så kommer han kun overens med en voksen, altså han føler seg trygg på denne personen og er i grunn den eneste personen han vil høre på. Pratet med styrer og hu ville ha møte med meg og en pedagog. Da valgte jeg den pedagogen han kommer overens med og hu var enig. Av barna så sier de at han ikke direkte leker med noen og aldri gjort, de sier det er normalt for små barn. Jeg har aldri vært enig siden jeg veit at han kan leke med andre barn og spesielt eldre. Han elsker å bygge bilbaner, togbane og fantasi leker. Dette gjør han og storesøster hver dag hjemme. Men fikk da beskjed om at han bare herma etter hu. Jeg har sett han starte sånne leker. Det er 2.5 år mellom mine barn og 10 mnd etter min eldste ble født så kom fetteren deres. De leker fint sammen alle 3. Min sønn er kjapp i hodet og elsker å leke leker som er for større barn, men blir ofte behandlet mindre fordi språket hans er dårlig. Jeg ser til å med at svigers gjør det og de veit utrolig godt at han ikke er så liten som det høres ut.At det er enten voksne eller barn han ikke kommer overens med.
Blir han ertet? Mobbet?