hater bekymringer

2008/2013/2014

Glad i forumet
På mandag (14 uker) fant jeg hjertelyden til den lille. Måtte prøve 4 ganger. Prøvde igjen i dag, men klarer ikke finne den. Bekymret. har jeg grunn til bekymring eller kan jeg slappe av??

Var på ul i uke 11 å da var den en aktiv liten krabat med et bankende hjerte...

Nei er dager hvor jeg ikke finner også og da er antakelig grunnen at den lille flytter seg og ligger enten for langt ned i bekkenet eller for nært ryggen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg har funne eit par gongar før, men ikkje i kveld. Eg har bestemt meg for å ikkje bekymre meg. Prøver heller på nytt om nokre dagar:) Vil ikkje overdrive bruk av doppler, men du og du så beroligande det er å høyre hjertelyden!

Er ingenting å bekymre seg over :) den lille er fortsatt så liten at hvis du ikke treffer helt riktig, så finner du ingenting. Det er nok bare en liten rakkerunge som tuller fælt med mammaen sin <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg synes det blir vanskeligere og vanskeligere :S sikkert for den flytter på seg ^^

Sent from my iPad using BV Forum

En av grunnene jeg har hørt til å ikke har doppler er at det kan skape unødvendig bekymring. Hvis babyen din hadde det bra for kun få dager siden er det stor sjans for at alt er helt fint, så denne bekymringen bør du skåne din lille for:)

En av grunnene jeg har hørt til å ikke har doppler er at det kan skape unødvendig bekymring. Hvis babyen din hadde det bra for kun få dager siden er det stor sjans for at alt er helt fint, så denne bekymringen bør du skåne din lille for:)

Ikke bare det, det er jo ikke lurt å bruke doppleren for mye heller :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg fant heller ikke hjertelyden før halvannen uke etter første gang jeg fant den :)
Må huske at det skal litt til før en klarer å finne den når en er så tidlig. Er jo derfor mange jordmødre og leger ikke vil gjøre det. Bare vær glad for at du fant den første gang :) sikker på at den lille har det bra :D

Jeg vurderte å kjøpe meg doppler, men har bestemt meg for å la være. Av og til sliter til og med lege/jm med å finne hjertelyden uten at det er noe galt, så for min del ville det bare vært en ekstra bekymring føler jeg.

Senk skuldrene og slapp av, alt er helt sikkert supert :-) :-)

Back
Topp