hater å vente

20082013

Betatt av forumet
I morgen skal jeg ta ny hcg blodprøve, siden jeg begynte blø på torsdag. Hater å vente, og det kommer til å bli grusomt å måtte gå å vente på svaret. jeg er fremdeles utrolig kvalm så håper prøven viser at tallet har steget mye. Håper virkelig det har gått bra. synes det er vår tur nå.
 


Litefrø skrev:
huff, ja det skjønner jeg må være kjedelig å vente på! Har du blødd mye?



Ikke så veldig mye. Mye mindre enn normal mens. Men er friskt blod. Så har på en måte gitt opp håpet men håper litt enda. Overbeviser meg selv litt om at den ekstreme kvalmen er et bra tegn. Siden symptomene har forsvunnet med en gang de andre gangene jeg har hatt sa
 
Krysser fingre for at det har steget masse. Og venter spent på oppdatering.
 
X fingrene på at det går helt flott! Det er faktisk mange som har blødning og ikke vet de er gravide, og regner blødningen som siste mens, så viser det seg at de er en mnd lenger på vei enn de trodde :) Har hatt 2 sa selv rett etter jeg tok ut spiralen, og da har symptomene forsvunnet, så kvalmen din tar jeg som et positivt tegn :)
 
Tusen takk jenter. Håper jeg får fortsette å være her sammen med dere.
 
Hvorfor får du ikke ultralyd? Jeg hadde en sa i påsken, ringte til legevakten og sa jeg blødde. de ba meg komme inn med en gang, for å ta en ultralyd. Ring legevakten din og si du vil inn og sjekke! Sånt er grusomt å gå rundt å vente med å avklare! Håper det er et lite blodkar som er sprengt og at spiren sitter! Lykke til!
 
Hvorfor får du ikke ultralyd? Jeg hadde en sa i påsken, ringte til legevakten og sa jeg blødde. de ba meg komme inn med en gang, for å ta en ultralyd. Ring legevakten din og si du vil inn og sjekke! Sånt er grusomt å gå rundt å vente med å avklare! Håper det er et lite blodkar som er sprengt og at spiren sitter! Lykke til!
 


kat* skrev:
Hvorfor får du ikke ultralyd? Jeg hadde en sa i påsken, ringte til legevakten og sa jeg blødde. de ba meg komme inn med en gang, for å ta en ultralyd. Ring legevakten din og si du vil inn og sjekke! Sånt er grusomt å gå rundt å vente med å avklare! Håper det er et lite blodkar som er sprengt og at spiren sitter! Lykke til!



legevakten her har ikke ul. Noen som vet om det er mulig å få svar på prøven samme dag??
 


kat* skrev:
Hvorfor får du ikke ultralyd? Jeg hadde en sa i påsken, ringte til legevakten og sa jeg blødde. de ba meg komme inn med en gang, for å ta en ultralyd. Ring legevakten din og si du vil inn og sjekke! Sånt er grusomt å gå rundt å vente med å avklare! Håper det er et lite blodkar som er sprengt og at spiren sitter! Lykke til!



legevakten her har ikke ul. Noen som vet om det er mulig å få svar på prøven samme dag??
 
Jeg tok en gravidetestest samtidig som jeg tok den siste hcg prøven på laben og den viste negativ med en gang, så du kan ta med en urinprøve å spørre om de har på legekontoret.
 


Trøndertøsa skrev:
Jeg tok en gravidetestest samtidig som jeg tok den siste hcg prøven på laben og den viste negativ med en gang, så du kan ta med en urinprøve å spørre om de har på legekontoret.



jeg tok en graviditetstest i dag, sånn digital, å den viste gravid
 
Da tar prøven tatt. Så var det bare å gå å vente til i morgen for svar.
 
Lykke til! Krysser alt for at det går bra med spiren din....
 


Trøndertøsa skrev:
Lykke til! Krysser alt for at det går bra med spiren din....



tusen takk
 


lilla83 skrev:
Hvordan gikk det i dag? Håper alt er bra!



skulle få svar i dag. Men var ikke klart ennå. Hun ba meg ringe igjen i morgen. Hadde dere ventet til i morgen eller ringt senere i dag? Vet ikke om jeg klarer vente en dag til
 
Da takker jeg for meg. Lykke til jenter.
 
Back
Topp