Hater å bade...

Urflisa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Febbisbebbis'18
Lillemor virkelig HATER å bade her hjemme. Går fint på babysvømming, men hjemme bare skriker ho.. Vi har prøvd alt føler jeg. Håndkle under rompa, klut over magen, badetermometer, med og uten badestol.. Trenger tips for at det ikke skal bli så fælt hjemme også. Ho skriker seg nesten bort!

Hvordan er hun hvis du tar henne med i dusjen? Ikke mest praktiske alltid, men effektivt

Her har jeg satt babystolen i dusjen så ligger han på den innimellom, så dusjer han, kan det være noe??

Vår er heller ikke noe glad i å bade, men er blitt litt bedre da....
Håper det bedrer seg.. Gruer meg jo til å bade ho hver gang :( Kanskje bade ho oftere, at ho blir mer vant til det da

Her sitter vi i badekaret sammen, det synes han er stas :)

Vi dusjer bare, enten holder jeg henne eller så har vi en sånn stol hun ligger i inni dusjkabinettet. Prøvd det?

Vi dusjer bare, enten holder jeg henne eller så har vi en sånn stol hun ligger i inni dusjkabinettet. Prøvd det?
Har prøvd å ha ho med når jeg dusjer og da får ho litt panikk.. Skal prøve med badestol :)

Har dere nok vann i karet? Vår bare gråter hvis det er for lite vann, da blir hun kald på skuldrene og det liker hun ikke. Vi har ikke vann slik at det dekker skuldrene, men slik at når hun plasker så kommer det vann der også

Har dere nok vann i karet? Vår bare gråter hvis det er for lite vann, da blir hun kald på skuldrene og det liker hun ikke
Har det ca halvfullt. Skal prøve med mer neste gang! Ho trives jo på babysvømming og der er jo hele kroppen under vann. Lurt!! Takk :D

Back
Topp