hastverk??

malrodien

Gift med forumet
jeg har fått den oppfatningen av at de fleste gravide har det veldig travelt med å få ut babyen sin. rastløse? hvorfor i er da så ikke jeg det?

føler rett å slett at jeg ikke har tid til å få han nå. trives egentlig veldig godt med å ha han i magen min[:)]. i dag er det 23 dager igjen til termin! 19 dager om man regner etter 3D ultralyden. men kunne gjærne hatt han der i enda flere uker! det er så deilig å kjenne at noe vokser og lever inne i seg.. føler at jeg virkelig duger til noe. nettopp det å lage et lite menneske. ingen penger i hele verden kan gjøre opp for den følelsen.

Er helt enig med deg malrodien! Trives godt slik jeg har det nå, og vet at jeg kommer til å savne magen, selv om jeg også gleder meg til å treffe turboen som har bodd der de siste 37 ukene. Så jeg har ikke hastverk i alle fall, men er kanskje fordi jeg har termin dagen etter deg[;)][:D] hehe. Vi får nyte det mens vi kan!

her er det i alle fall ingen hast - jeg har satt ned tempoet helt, stresser ikke med noen ting, og prøver bare å nyte det å ha lille mozartkula basende rundt i magen... For min del håper jeg ikke det skjer noe på lenge enda (og det gjør det nok ikke heller)

jeg er rett og slett dritt lei,har vært lei siden uke 20 og da er det ikke rart at man blir litt rastløs..hihi.. men jeg holder på å flytte,sjauer og står i,så for min del kan h*n bare komme..[:D]

eg e iallefall møkkalei å gå gravid.men eg huske når eg gjekk gravid me førstemann da var ting anerledes.syntes alt va så spennande,ikke hadde eg kynnere,kan ikke huske at eg hadde den nertrykkfølelsen heller,sov bedre,tisset mindre,hadde ikke halsbrann o.s.v.men skal ikke klage for mye på denne graviteten heller egentlig...for det er jo kun den siste mnd eg har slete litt!
så om eg seie at eg eg mækkaleie nå,så har eg nok glemt alt dette når prinsesså mi komme ut

Back
Topp