Hastetime hos lege..

M.L.

Flørter med forumet
Fikk igjen litt blødninger i utfloden og på papiret, samt at jeg har de siste to dagene ikke hatt noen symptomer, har mistet alle. Legen kjente etter livmoren min, men fant den ikke. Hun mente den burde være over skambeinet da jeg skal være 9 uker i morgen.
Venter nå på tlf fra sykehuset om time til ul. Jeg frykter MA...
Noen gode historier som kan relateres til denne?[emoji20]

Håper spiren fortsatt har det fint, sender deg en god klem. :Heartred

Hadde blødning en lørdagskveld, alle symptomer (kanskje minus luktesans) borte til onsdagen. Frisk og fin baby på ul på tirsdagen, ingen fare med noe [emoji4] bare skrekken....
Symptomene har forsåvidt svingt litt for meg ellers også, men mulig det var litt placeboeffekt....
Håper sykehus/ul/blodprøver kan gi deg positivt svar, lykke til! (Og hold motet oppe -det kan gå bra :) )

Takk [emoji173] Trodde ikke livmoren skulle komme over kanten før rundt uke 12 jeg heller[emoji53]

Last edited:
Lykke til, hørt noe fra sykehuset?

Nei, ikke ennå.. Håper de ringer i morgen! Så pinefult med denne ventetiden[emoji53] Jeg vil ikke helt tro på at det kan være et dødt foster inni meg.. Hun/han mååå klare seg..

Nei, ikke ennå.. Håper de ringer i morgen! Så pinefult med denne ventetiden[emoji53] Jeg vil ikke helt tro på at det kan være et dødt foster inni meg.. Hun/han mååå klare seg..
Uff så grusomt å vente. Lykke til <3 jeg syns det er fryktelig dårlig av fastleger å så sånne bekymringer uten å vite sikkert.. :(

De ringte fra sykehuset nå, så jeg får komme kl 12.30.. kryss ale fingrer å tær for meg å ønsk meg lykke til..[emoji53][emoji53]

Krysser alt jeg har![emoji173]

Lykke til[emoji173]

Lykke til[emoji173]

Back
Topp