Haster litt!

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Jeg driver å lager kake til mamma som blir 60 på mandag [:D] Og hun har ALLTID sjokoladeplate i hus, men såklart ikke i dag! Kommer meg ikke på butikken så om naboen (onkel) ikke har som jeg kan få/låne vurderer jeg å spør barnebarnet hans om hun vil gå å handle det for meg [8D] Men vil ikke sende med henne for lite eller veldig mye penger, så lurer på hva en freia sjokoladeplate koster, er det kokesjokolade det heter kanskje [8D] Er det noen som vet hva en slik plate koster? [8D]

Mener å huske det er mellom 20 og 30. Hadde sendt med en 50lapp! Så kan hun vel kanskje beholde resten:)

Kokesjokolade koster som regel rundt 18 kroner, men på dyre butikker sikkert mer. Men hadde sendt en femtilapp ja, og latt henne beholde resten som betaling for at hun gidder å gjøre det.

Ok takk [:)] Hadde tenkt å gi henne 50 kr utenom om hun ville gå [:)] Men skal høre om onkel har først [:)]

Har ikke fått ringt enda, men jeg vet at broren hennes er der også, han er litt yngre. Er det teit at meg om bare hun går å bare gi henne penger også får han ingenting? [&:] Og om begge går, hva skal jeg gi [8D] Vil ikke være kjip heller [8D] Tenker at han kan bli sjalu [8D]

Og om bare hun går så får bare hun. Det er jo hun som gjør "jobben" men er jo litt synd i han som ikke får noe da [&:] [8D]

ORIGINAL: MetteJ

Og om bare hun går så får bare hun. Det er jo hun som gjør "jobben" men er jo litt synd i han som ikke får noe da [&:] [8D]

Jeg tror jeg hadde gitt en hundrelapp og bedt de kjøpe to sjokolader ellerno, en til de hver;) Bare for rettferdighetens og husfredens skyld! [:D]

Hadde gitt begge penger hvis begge går, men hvis ho går hadde jeg bare gitt henne:)

De tok jo ikke tlf [&:] Selv om jeg så at de var hjemme [8D] Lukta vel lunta at jeg trengte hjelp [X(] Ringte mamma å sa at jeg fikk så lyst på kokesjokolade så hun skulle kjøpe. Meeen så streika bilen hennes så nå må pappa kjøpe [8D] Stress! [8D] Håper hvertfall hun blir glad for kaka og at den smaker godt [8D] Første kaka jeg lager, er ikke så flink på kjøkkenet [X(]

ORIGINAL: MetteJ

De tok jo ikke tlf [&:] Selv om jeg så at de var hjemme [8D] Lukta vel lunta at jeg trengte hjelp [X(] Ringte mamma å sa at jeg fikk så lyst på kokesjokolade så hun skulle kjøpe. Meeen så streika bilen hennes så nå må pappa kjøpe [8D] Stress! [8D] Håper hvertfall hun blir glad for kaka og at den smaker godt [8D] Første kaka jeg lager, er ikke så flink på kjøkkenet [X(]

den blir sikkert bra, lykke til:)

Back
Topp