Haru sett...

Aislin

Gift med forumet
For øyeblikket ingen pålogga her inne... *Ekko*

Jeg er nå... hehe, venter på at Alba skal få ut de 3 siste valpene, noe som tar ÅR og dag!!! Har fått en stor fin hanne, så nå håper jeg på tisper...

Nå er det bare meg [8|]

Dere er jo på midt på natta [:-][&:][8D] Dere burde prøve å sove [8D][;)]

ORIGINAL: ASG

Enig![8D] Hehe, her sov vi til nesten halv 10![:D]

ORIGINAL: ASG

Haha, jeg var oppe for å reise til Danmark, men avlyste turen, så hvorfor ikke stikke en snartur innom BV før jeg fant senga igjen [8D]

Soving er for pyser!

Vi har nattemåltid enda, men da går jeg i søvne, så hadde ikke klart å slå på pc'n engang!! hehehe.
Facebook på mobilen, leser gjennom statusene der mens flaska går ned..[8D]
Derimot da vi gikk gravide, DA var jeg mye alene pålogga på natta da, der jeg satt med mine urolige bein... blæh....[&:]
Forresten, hun, ehhhh, som bor i USA, hun var ofte på nett da. Noen som ser noe til henne forresten?? Husker ikke navnet, men dere skjønner hvem jeg mener[:)]

Ble det ikke tur Overrasket???

Nei ingen tur, veilederen min har fått omgangssyke så da ble veiledningen avlyst [&o] så for å ikke bruke en hel dag og ytterlige penger (hadde gått minst 1000kr ekstra) så ble jeg hjemme. Tidenes dyreste avlyste veiledning [:'(] 2200kr rett i vasken [:'(]

Ja ja ingen vits å gråte over spilt melk (penger) [8D]

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

Jeg er nå... hehe, venter på at Alba skal få ut de 3 siste valpene, noe som tar ÅR og dag!!! Har fått en stor fin hanne, så nå håper jeg på tisper...

Hvordan gikk det???????

ORIGINAL: Cowgirl86

lot.elf tror jeg nicket hennes er[:)]

Jeps, henne ja!! Hun var ofte "pussig" nok pålogget på natta![:D]

ORIGINAL: Aislin

Soving er for pyser!

Isåfall skulle jeg ønske jeg kunne få være litt pyse igjen snart[8D]

ORIGINAL: Aislin

Hvordan gikk det???????

de ble en hanne og 2 tisper, den fjerde valpen var blitt til en skinnfille [&:] (absorbert av tispa) Men det tok LANG tid! 4 timer fra første til andre valp, hun var ferdig med den siste kl 8.00. da hadde ikke jeg sovet noe hele natten og måtte til veterinær med henne for å sjekke henne. Ringte flere ganger om natten pga lang tid, men han som adde vakt var dritsur på meg og bannet i bakgrunnen da samboeren snakket med meg. Veldig hyggelig gjort når det faktisk var grunn til beskymring i følge hun andre veterinæren jeg kontaktet i dag. Men det gikk bra og Alba tar godt vare på dem. [:)]

de ble en hanne og 2 tisper, den fjerde valpen var blitt til en skinnfille [&:] (absorbert av tispa) Men det tok LANG tid! 4 timer fra første til andre valp, hun var ferdig med den siste kl 8.00. da hadde ikke jeg sovet noe hele natten og måtte til veterinær med henne for å sjekke henne. Ringte flere ganger om natten pga lang tid, men han som adde vakt var dritsur på meg og bannet i bakgrunnen da samboeren snakket med meg. Veldig hyggelig gjort når det faktisk var grunn til beskymring i følge hun andre veterinæren jeg kontaktet i dag. Men det gikk bra og Alba tar godt vare på dem. [:)]

Ææææsj, for en fødselsopplevelse [&:]. Men gratulerer som valpemor da!

Back
Topp