Hartan-barnevogner

inglo86

Flørter med forumet
Er det noen som har kjennskap til Hartan-barnevognene? :) Og hvordan er 4-hjulinger med vendbare forhjul på vinterføre?

Har ikke Hartan vogn, men Brio med svingbare forhjul. De kan låses, så går helt greit på vinteren også. Men er nok lettere med lufthjul (sånn Hartanvogna jeg så på har) enn gummihjulene vi har sånn om man bruker den mye ute på vintern[:)]

Hjulene blir ikke for små på vinterføre da? Er redd for at det skal pakke seg så mye snø i de....

det har gått greit med vår vogn de gangene jeg har gått tur i snøen ihvertfall[:D]

Vi har Hartan og er superfornøyd! Kunne ikke fått en bedre vogn. Er bare å `slå av` svingingen om det er mye snø og og sørpe. [:)]

Hvilken type har dere? Vi driver å ser på Hartan Racer med 4 hjul (de 2 foran er svingbare).
Hvordan er kvaliteten? Er det god nok plass i bagen til at ungen kan ligge i den i 6mnd ca? Er så vanskelig å finne noen som har litt peiling på Hartan-vognene...hehe..

Tror det er Racer vi har også. Vi har 6 hjul, de foran er det to på hver side på. [:)] Perfekt både til å gå tur i skog og mark med, i byen, god å manøvrere [:)]
Har ikke hatt noe problem med den, syns kvaliteten er på topp [:)]
Min baby er 7 1/2 måned nå, og bruker fortsatt bagen litt, han er ikke så veldig lang, så det er nok grunnen til at han fortsatt kan bruke den. Nå sover han mest i bagen inne  på dagtid, begynner å bli tungt å bære bagen med han oppi, opp og ned 3 etasjer hver dag [;)]

Back
Topp