Harryhandel

Aislin

Gift med forumet
Harryhandelen har antatt nye dimensjoner, jeg kjørere nå rundt med 20 pakker Lanlord/Mummi/First Price bleier i bilen etter å ha raida nærliggende butikker på vei til skolen... Kjøpe 10 pakker til på vei tilbake, så har jeg for et år [8D][8D]

haha,morro!!!

ORIGINAL: ohBaby!

haha,morro!!!

Og prisen for det neste årets drittoppsamling ble 300 kroner [8D][8D][8D]

---

Rettelse: 150 kroner faktisk [:D]

Gjett om gubben måpa da han stakk huet ut av døra og så 25 pakker bleier stabla opp utafor huset... [8D][8D][8D]

Hehe![:D]
Men hvorfor hamstrer du sånn? Det er jo priskutt?[8D]

ORIGINAL: Krøsamaia

Hehe![:D]
Men hvorfor hamstrer du sånn? Det er jo priskutt?[8D]

Tar ikke sjansen på at prisen holder seg på 4,90/5,- kroner pakka, jeg er litt bekymra for om det bare er enda et desperat tiltak for å holde i gang bleiekampen... Kiwi lova jo at Liberokampanjen skulle holde på til nyttår, men ingen har lova noe om billigbleiene, såååååå jeg tar ingen sjanser. Mamma har kryploft!

hehe, herlig!

- Det er forresten kun Rema som har lovet et varig priskutt, butikkene taper 1.5 mill i snitt i uka på dette tilbudet, så da sier det seg selv at det ikke kan vare evig.. ; )

Nei de presser vel på for å vinne krigen, så må det jo tilbake til mer normale former. Har en forholdsvis kvalifisert idé om hva innprisen per pakke er hos Ica, så jeg får egentlig litt vondt av å tenke på hvilke summer som går rett i svinn.

Sånn ja.. får vel begynne å hamstre jeg også da.. snart har jeg jo to bæsjegutter som skal holdes med bleier [:D]

Back
Topp