Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så mye rart dere mener er Harry. Selv om man ikke liker det så betyr ikke det at det er harry.
For meg handler det ikke om hva jeg ikke liker[emoji23] men ting som er regnet (sv samfunnet) som harry, jeg digger harryting jeg, går gjerne i grilldress om rompetaske på temafest og kunne fint gjort andre harry ting også[emoji5] at man syns noe er harry er jo ikke ensbetydende med at man ikke liker det.
Vel når man skriver helt vanlige ting som Harry så synes jeg det blir rart hvertfall. Mye her som ikke betegnes som Harry i samfunnet tror jegFor meg handler det ikke om hva jeg ikke liker[emoji23] men ting som er regnet (sv samfunnet) som harry, jeg digger harryting jeg, går gjerne i grilldress om rompetaske på temafest og kunne fint gjort andre harry ting også[emoji5] at man syns noe er harry er jo ikke ensbetydende med at man ikke liker det.
Vel når man skriver helt vanlige ting som Harry så synes jeg det blir rart hvertfall. Mye her som ikke betegnes som Harry i samfunnet tror jeg