Harry?

-eldre mennesker på julebord (les: fjortisfylla)
- nachspielmusikk som spilles på brune puber. tore tang, og andre ihjelspilte slagere
- falske øyevipper og ristilane i overdrevne mengder
- interiør : mahogny-rød-brunt gulv og svarte skinnmøbler
-paradise hotel

Fotballsupportere på pub
Like grilljakker
Campingplasser
Banning
Danseband
Råning
Veggteppe
Countryfestival
Sikker i sandaler
Overstadig fulle folk over 30

Folk som har sin egen stil/image og gjør sin greie er ikke nødvendigvis Harry av den grunn

Så mye rart dere mener er Harry. Selv om man ikke liker det så betyr ikke det at det er harry.

Så mye rart dere mener er Harry. Selv om man ikke liker det så betyr ikke det at det er harry.

For meg handler det ikke om hva jeg ikke liker[emoji23] men ting som er regnet (sv samfunnet) som harry, jeg digger harryting jeg, går gjerne i grilldress om rompetaske på temafest og kunne fint gjort andre harry ting også[emoji5] at man syns noe er harry er jo ikke ensbetydende med at man ikke liker det.

Dette var litt morsom lesning. Jeg er tydeligvis skikkelig Harry. Hehe. Sånt kommer vel også litt ann på hvor man bor og hva man er vant til. Det som hovedsakelig er noe å si på her er tights og kort genser. Gamle biler og eldre rånere blir kalt bygdeorginaler, campingvogn kalles ferie og ikke noe av dette er Harry. Synes der er ett oppbrukt uttrykk. Spesielt når alle sier at grilldress er Harry. Definisjonen på grilldress er at man går med treningsklær uten at man trener. De fleste tenker jo da på de treningsklærne fra 80 tallet men det er alt.

For meg handler det ikke om hva jeg ikke liker[emoji23] men ting som er regnet (sv samfunnet) som harry, jeg digger harryting jeg, går gjerne i grilldress om rompetaske på temafest og kunne fint gjort andre harry ting også[emoji5] at man syns noe er harry er jo ikke ensbetydende med at man ikke liker det.

Enig der.
Jeg synes det er litt Harry med fleskturer til Sverige, men jeg elsker å ta slike turer selv :D

Vel når man skriver helt vanlige ting som Harry så synes jeg det blir rart hvertfall. Mye her som ikke betegnes som Harry i samfunnet tror jeg

Vel når man skriver helt vanlige ting som Harry så synes jeg det blir rart hvertfall. Mye her som ikke betegnes som Harry i samfunnet tror jeg

Åja, det har ikke jeg sett har blitt skrevet, mulig du mener noe av det jeg har skrevet er vanlig altså men tenker det kommer an på hbor man bor også, de tingene jeg har nevnt er ihvertfall sett på som harry her, av de fleste. Selvfølgelig ikke alle for vi er jo forskjellige. Poenget mitt er at harry ikke nødvendigvis er stygt [emoji23]

Falske vipper tror jeg er noe av det mest harry jeg vet om.:angelic:

Back
Topp