Harry?

I grunn veldig lite. Bare gøy og kult med folk som kjører sin egen stil . Så selv om jeg ikke beveger meg ut i offentligheten selv i onepiece så er det flott at andre koser seg i et behagelig plagg tenker jeg:) Mye jeg ikke liker og som da sikkert kommer inn i kategorien harry for mange , men bruker ikke det ordet selv:) Ting jeg ikke liker er banning for eks og home , sweet dreams, love is etc som bilder og wallstickers i boligen .

Par som matcher hverandres klesstil[emoji23]

Mor og datter som kler seg likt

Hockeysveis

Tribaltættis

For å nevne noe[emoji51][emoji38]

Campingvogn.
Grilldress.
Store smykker/lenker/kjeder
Leopardprint.
Hockeysveis (som nevnt over)
Veggord (home sweet home) grøss!
For mye sminke

Kommer ikke på mer just nu, men jeg vet det er myyyye jeg synes er Harry. Er ganske kresen og nøye på ting selv, så har en ganske klar mening om det meste.

Mye harry når det kommer til sminke: For mørk/oransje farge. Vippeextensions,hairextensions.
Store gullsmykker/gullringer i ørene.
Dyremønster på klærne.
Voksne folk som banner mye.
Tribal/kinategn-tatoveringer.
For å nevne noe :)

Godt man er forskjellig . Jeg elsker dyremønster og spesielt leopard ;):D

Grilldress og rompetaske

Last edited:
Tja ... vet faktisk ikke .. Liker folk som har sin egen stil og går sin egen vei :D

Lite jeg syns er harry, men mye jeg syns blir for mye av det gode den ene eller andre veien [emoji6]

Jeg er enig i de ovennevnte tingene, og det er vel i grunn den gjengse oppfatningen av hva som er harry.
Pluss danseband og campingferie, og råning. Føler vel i grunn programmer som "Norske rednecks," og "Charterfeber" har fanget essensen av harry rimelig greit. :P

Dyreprint på klærne, danseband, grilldress, tatoveringer på fingrene, tribal tattoo, tykkehøyheltesko, mye sminke om man sminker seg feil, «limepånegler», klipsøredobber, plastiksmykker i farger, matche samme farger fra topp til tå. Sikkert mer, men det er det jeg kom på nå[emoji12][emoji1381][emoji847]

Klær; Hockey sveis, skinnjakke, brun øyenskygge helt opp til øyenbrynet og alt som hører 80- tallet til. Permanent med striper i.
Også neonfargede klær.
Biler; eldre biler med revehale og terninger på speilet, eller Harry klistremerker på bilen.
Høye støvletter med bukse utenpå. ( som boots på 90- tallet).
Hus; alt i trehvitt panel, hyttestil, rødt, grønt og blått. Hummer og kanari. Kari trestokk servise, glo røde hus med grønne karmer.
Cowboy hatt, country festivaler og danseband

Nøkkelknippe med store terninger, converse sko osv.

Last edited by a moderator:
En del fotballsupportere , da tenker jeg på de som er med i bataljonen og er på fotballpuben :p

Men ser ut som de koser seg masse, så kanskje alle bør være litt "harry" av og til:p

Oppbrukte ting som tekst (typ Love, Home osv) på hyller/veggen osv. Chanby chick -ting som skal se sjarmerende/gammeldags/hjemmelaget ut men er kjøpt på Europris/Nille.

Sikkert mye annet jeg ikke kommer på.

Leopardmønster på klær, hatter, skinnvest, mobilholder, slrstatsflagg, ragging med bil.... oi, jeg kan bare stoppe, for d er så mye [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Back
Topp