Harry Potter :D

Seadragn

Gift med forumet
Jeg har kjøpt biletter til premiæren fått setene helt i midten [:D] Den neste uka kommer til og gå seint gitt[:-]
Flere som er Harry Potter fans?[:D]

Skal se den nye filmen jeg også ja, men ikke på premieren. Vil se om kino-prisene er litt billigere på ukedagene kanskje, for jeg synes det er alt for dyrt i helgene. Har det ikke travelt med å få sett filmen heller. Holder på å lese den aller siste boken, gleder meg masse til de to siste filmene også er på plass!

Jaa, men jeg kommer meg nok ikke på kino med det første vil jeg tro - de fleste filmene har jeg sett på dvd. Bøkene har ikke fått bli gamle i butikken før jeg har kjøpt dem da, og flesteparten av dem har jeg lest flere ganger

ORIGINAL: Shauri

Skal se den nye filmen jeg også ja, men ikke på premieren. Vil se om kino-prisene er litt billigere på ukedagene kanskje, for jeg synes det er alt for dyrt i helgene. Har det ikke travelt med å få sett filmen heller. Holder på å lese den aller siste boken, gleder meg masse til de to siste filmene også er på plass!

Bilettene til Harry Potter kommer til og koste 95 kr leeeenge=) de får solgt dem ut uanz, så di setter ikke ned prisen[:)] har vertfall ikke gjort det de andre åra=) da har jeg vert på premiæren å så et par ganger til senere[;)]akkuratt like dyrt[:)]

I premierehelgen på Sandnes kino koster de 125,-
Så 95,- ville jeg ansett som billig [8D]

Skal til Sandnes neste helg for å se den ja!!
Gleder meg jo som en liten unge!! Går altfor lang tid mellom filmene [;)][:D]

Aldri sett en eneste film[8D]

ORIGINAL: Shauri

I premierehelgen på Sandnes kino koster de 125,-
Så 95,- ville jeg ansett som billig [8D]

De er dyrere i hgs også ;) spørs hvor stor kinoen er og va utstyr den har =) *Lyd, bilde* ;)

Eneste grunnen for at jeg går på kino nå er fordi jeg synes snopet som er der er så godt, og så blr det masse liv i magen [;)] Har bare sett de to første harry potter-filmene, så da må jeg kanskje se alle de andre også før jeg kan se den nyeste [8|]

ORIGINAL: nattiis

harry potter 4 life<3 harry potter filmene blir bare bedre og bedre:D å jeg SKAL få med meg denne filmen her også:D

uff har blitt skuffet over alle filmene ette enen jeg [:o] Syns bøkene er mye mye bedre[:D] så jeg håper denne står til forventningene, trailerene er vertfall lovende[:D]

ORIGINAL: Seadragn

ORIGINAL: nattiis

harry potter 4 life<3 harry potter filmene blir bare bedre og bedre:D å jeg SKAL få med meg denne filmen her også:D

uff har blitt skuffet over alle filmene ette enen jeg [:o] Syns bøkene er mye mye bedre[:D] så jeg håper denne står til forventningene, trailerene er vertfall lovende[:D]

Ja, jeg har også blitt skuffet av filmene når jeg har lest bøkene. Men om man ikke har lest bøkene så er filmene helt fantastiske. Har store forventninger til de tre siste filmene.

Jeg liker ikke Harry Potter, men jeg skjønner jo at det er MEG det er noe galt med og ikke resten av verden.[8D]

HARRY POTTER.. er MEGAFAN.. har lest bøkene ca 5ganger hver  (+-)og får bare ikke nok.. nå har jeg begynt å lese Harry Potter and the half blod prince for 7 gang.. er bare så fantastisk bra.. får liksom med meg noe nytt hver gang jeg leser dem.. og er sååå forelska i måten JK.Rowling skriver på..
GLEDER meg til premieren..
skulle egentlig til england for å se, men fikk ikke mulighet..

naboen til en engelsk kompis av meg jobber på Harry Potter settet og prøvde å ordne slik at vi kunne komme inn å se litt når de filmet Harry Potter and the order of the phoenix, men det gikk ikke [:o](veldig strenge regler).. men hun skulle se nå på the deathly hallows om hun kunne fikse noe..
hadde vært så inmari kult.. men tørr ikke håpe..

off ble langt innlegg dette.. hehe.. er bare såååå glad endelig filmen kommer.. blir spennende å se om den står til forventningene!

Spennende!! jeg liker også harry potter! [8D] Må nok vente litt med å se den, men satser på at vi får sett den på kino! Må bare få barnevakt først![;)]

De siste to filmene vil hete det samme som den siste boken (Harry Potter and the Deathly Hallows) - men er delt i Part I og Part II.

åååååååååååååååååååå fy flate som jeg gleder meg----- <3

Back
Topp