Inkamor Betatt av forumet 24 Des 2014 #1 Barna har haribokalender, å i luke 24 så er det med et kortspill, men finner ikke info om hvordan man spiller det... Noen som vet? God jul
Barna har haribokalender, å i luke 24 så er det med et kortspill, men finner ikke info om hvordan man spiller det... Noen som vet? God jul
Azu Mamma til tre godunger. <3 Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017 Novemberbarna 2021 24 Des 2014 #2 Jeg har den kalenderen. Jeg forstod det slik som at det skulle spilles litt som Vri åtter. Det skal også være spillinstruksjoner på et av kortene.
Jeg har den kalenderen. Jeg forstod det slik som at det skulle spilles litt som Vri åtter. Det skal også være spillinstruksjoner på et av kortene.
Inkamor Betatt av forumet 25 Des 2014 #3 Rayne skrev: Jeg har den kalenderen. Jeg forstod det slik som at det skulle spilles litt som Vri åtter. Det skal også være spillinstruksjoner på et av kortene. Klikk for å utvide … Åjaaaa hehe, takk!!!
Rayne skrev: Jeg har den kalenderen. Jeg forstod det slik som at det skulle spilles litt som Vri åtter. Det skal også være spillinstruksjoner på et av kortene. Klikk for å utvide … Åjaaaa hehe, takk!!!
Azu Mamma til tre godunger. <3 Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017 Novemberbarna 2021 25 Des 2014 #4 Bare hyggelig. Håper dere finner ut av det.