Hardt...

Amodi

Glad i forumet
Det er ikke lett dette. Testet negativt på torsdag, og har siden det hatt kjempe menssmerter, begynner å gi seg litt nå.
Men det verste er egentlig søvnen, klarer ikke sove skikkelig. Litt for mye tanker som svirrer, etter to negative forsøk.
Jeg vet jo at ting blir lettere, og vi er jo snart i gang igjen. Vi gir oss ikke før vi får det til!![;)] Er bare litt vanskelig å se lyset i tunnelen, men jeg vet jo at det er der[:)] Dagens lille sutreinnlegg[;)]

hei hei[:D]

vet det er trist å miste det er forferdelig.[&o]

du har jo rett instilling. det skal gå bra til slutt skal du se, men av og til så trenger det litt tid.

god helg klem fra meg[:D]

Jada, jeg ser egentlig positivt på det, når jeg får tenkt meg om. Har verdens beste mann, som er tålmodig og positiv. Det hjelper på[;)] Er såklart tungt med en negativ test når ønsket er så stort, men det blir jo lettere etterhvert som et nytt fosøk nærmer seg. Skal bli godt å begynne på jobb igjen på mandag, komme tilbake til hverdagen er den beste medisinen nå tror jeg. [:D]

Off kjenner til det...
Negative tester er noe dritt...
Har en sett fulle av de bak min rygg...
Godt du klarer å se frem over og masse lykke til med tiden som kommer da dere planlegger ett nytt forsøk og da skal den sitte..

Mens smerter og blødninger er også noe dritt[:'(][:'(][:'(][:'(]
Håper du kan kose deg i helgen for det om.. Klem sendes fra sykehus sengen

Veit akkurat korleis du har det! Ikkje kjekt å vera ein av dei som må ha tre forsøk eller kanskje meir! Men bra inntilling på deg! Kjem langt med ein slik innstilling! Stå på og ta vare på deg sjølv framover! Det er lov å vera lei seg og trist innimellom i denne prosessen! Stoor klem[:)]

Takk jenter[:)] Er så glad for at det finnes et forum med så mange fantastiske mennesker[;)]

Back
Topp