Harde kynnere

Tussi75

Forumet er livet
Var hos legen i dag fordi jeg hadde lagt våken mye av natten pga kraftige og vonde kynnere . De kom hvert 10-15 minutt og var ledsaget av skikkelige knipetak samt mensmurringer ...Syns det var greit å ta en sjekk ,men alt var helt fint med  meg og den lille  [:)] Ikke noe som tydet på at den lille skulle komme med det første !
Og godt var det ! Fikk beskjed om å ta det med ro og hvile  ! Syns ikke jeg gjør noe annet jeg ...[8|]

Godt at alt var bra!!! Det er kanskje greit å vente litt til....

Hvile, ja... Gjør vi noe annet egentlig???? [:D]

Hehe ja kjenner meg igjen der...Bare det at de sa at jeg hadde blitt moden.. Men de ba meg hvile mer..Skjønner ikke helt, jeg hviler jo MASSE..hva vil da mer si?? Hehehehe

[:D]Godt å høre at at sto bra til med dere!![:D]

ORIGINAL: snart_4_barn

Godt at alt var bra!!! Det er kanskje greit å vente litt til....

Hvile, ja... Gjør vi noe annet egentlig???? [:D]

og gratulera som høygravid :)

Godt å høre at alt er bra med dere![:)]

ORIGINAL: Tussi75

Var hos legen i dag fordi jeg hadde lagt våken mye av natten pga kraftige og vonde kynnere . De kom hvert 10-15 minutt og var ledsaget av skikkelige knipetak samt mensmurringer ...Syns det var greit å ta en sjekk ,men alt var helt fint med  meg og den lille  [:)] Ikke noe som tydet på at den lille skulle komme med det første !
Og godt var det ! Fikk beskjed om å ta det med ro og hvile  ! Syns ikke jeg gjør noe annet jeg ...[8|]

Oi! Skummelt det der altså, redd for å føde for tidlig jeg også..  Men det er ikke såååå lett å hvile NOK sikkert. Jeg "styrer" vel litt for mye, men er blitt flinkere til å ta time out da.. Slapp av og kos deg. Du har lov![:)][8D]

Godt å høre at alt sto bra til da[:)]
Du får ta det med ro og slappe av enda litt mer da vet du, og ta litt ekstra godt vare på deg selv og den lille[;)]

ORIGINAL: metteliten

Godt å høre at alt sto bra til da[:)]
Du får ta det med ro og slappe av enda litt mer da vet du, og ta litt ekstra godt vare på deg selv og den lille[;)]

Jepp!![:)]
Det er godt å ta livet litt med ro nå den siste tiden!![:)]

Back
Topp