Hard mage :/

*treSmå*enTil*

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Sliter så grusomt med å gjøre nr 2 på do, er en uke siden sist :/ å da blir det jo bare hardere og hardere :/

anbefaler at du tar lactulose da, fåes reseptfritt på apoteket, og er trygt å bruke når man er gravid :)

Kan også hjelpe å ta magnesium.

En uke siden? Det er for lenge. Hvis det går tre dager bør du sette i gang tiltak. Tar litt tid før medisin virker også. Ring legen for å høre hva som er greit å ta hvis du er usikker.

Ellers: Spis svisker og lakris! Sviskekompott er fint:)

Hilsen en som har hatt kronisk hard mage og forstoppelse hele livet.

Jeg brukte duphalac (?) sist, men man må huske å drikke mye :)

Æsj.. Husker jeg hadde hard mage sist. Hjalp å gå turer og være i aktivitet.. Denne gangen har jeg skikkelig løs mage :-/

Jeg sliter også med hard mage:-/ Har begynt på nycopro treg mage, Apoteket sa jeg kunne ta de når jeg var gravid.. Ellers så har jeg kjøpt sviske på babyglass, det skal også hjelpe :-p Kiwi er også en mulighet.. Laktulose har jeg dårlig erfaring med, fikk noen enorme luftsmerter bare, var helt grusomt..

Er helt overgitt over at det er mulig å ha så hard mage som jeg har. Sendt mannen på butikken for å kjøpe Biola. Liker det egentlig ikke men jeg er villig til å gi det en sjanse. Drikker masse vann og går lange spaserturer hver dag. Håper det gir seg etterhvert for det er slitsomt :(

Back
Topp