Hard mage :-(

Vinter_Barn

Betatt av forumet
Andre som sliter med det samme? Jeg har ikke hatt noen problemer med dette fram til uke 11 da jeg har vært påpasselig med linfrø, mye vann, fiber osv. Men plutselig ble magen helt betong og jeg sjønner det bare ikke. Sprekker bak og blør og det er grusomt vondt å gå på doJeg tar fremdeles crinone (progesterontilskudd) og begynner nesten å lure på om det kan ha en sammenheng nå som morkaken skal kunne gjøre jobben selv. Hva tror dere? Har lest at det er progesteron som gjør at magen jobber så tregt og at vi kan bli forstoppet, så derfor lurer jeg på om det blir for mye progesteron for kroppen min nå og at jeg bare bør slutte?? Legen ville jeg skulle slutte da jeg var 10+0, men siden jeg brukte det fram til uke 12 i forrige svangerskap, så tar jeg det fremdeles for min egen skyld. Har tatt duphalac de siste to dagene pluss i dag og syns ikke den har begynt å virke helt skikkelig enda, men det tar vel kanskje 2-3 dager. Erfaringer? Vil bare gråte etter toalettbesøk da det er så smertefullt når jeg ikke får regulert magen. Og synes det er så merkelig at det kom på et knips da jeg var 11 uker nøyaktig på vei

Termin 2. februar 2015

Jeg sluttet på lutinus i går morges, føler magen er litt bedre alt, så kan være en sammenheng:)

Kan lutinusen gjøre det asså??? Spent på om jeg merker forskjell , slutter med den om 2 uker.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg merket hvertfall at hodepinen forsvant da jeg sluttet på klexane og crinone :-) Håper magen også blir bedre snart!!

Termin 2. februar 2015

Husk å drikke en del vann med den duphalacen, ellers kan den ha motsatt virkning. Svisker funker veldig bra altså. Det hjalp meg veldig. :) Progesteronen gjør at glatt muskulatur blir slappere. Dvs livmora,så den kan strekke seg, blæra (ofte doturer), lukkemuskulatur i magen (halsbrann), magesekk og tarmer: treg gjennomgang av mat --> hard mage og luft i magen.

-iPhone appen-

Back
Topp