Hard mage!!

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Sliter kjempe med hard mage for tiden :-(
Flere?

JA!!! Føler (unnskyld meg) at jeg bæsjer stein om det kommer noe i det hele tatt!
Sikkert 1 uke siden jeg gikk normalt på do! Klikker snart, det er så ubehagelig. Blir skikkelig oppblåst, og magen rumler og jobber. What to do? :P

JA!!! Føler (unnskyld meg) at jeg bæsjer stein om det kommer noe i det hele tatt!
Sikkert 1 uke siden jeg gikk normalt på do! Klikker snart, det er så ubehagelig. Blir skikkelig oppblåst, og magen rumler og jobber. What to do? :P
Klarer ikke få ut noe i det hele tatt :P
Legen min sa at malte linfrø blanda med vann er bra for hard mage når man er gravid. Tenkte å lage det i kveld.

Klarer ikke få ut noe i det hele tatt :p
Legen min sa at malte linfrø blanda med vann er bra for hard mage når man er gravid. Tenkte å lage det i kveld.
æææ, jeg har prøvd å spise/drikke sånne linfrø før og det er helt grusomt :P når de ligger i vann blir de akkurat som gele! utrolig ekkel konsistens :P

æææ, jeg har prøvd å spise/drikke sånne linfrø før og det er helt grusomt :P når de ligger i vann blir de akkurat som gele! utrolig ekkel konsistens :P
Ja. Helt forferdelig. Men funker da :P

Tror jeg har hatt alle typer mager den siste uken ;)

Kok svisker og mos dem med stavmikser. Spises med fløte/melk eller vaniljekesam til. Nyyydelig og svisker e supert for treg mage!

<3 Isak født 2012 <3
Det må handles i morra da ;-) hørtes digg ut ;-)

Det er gjerne bedre å lage rundstykker/brød med masse linfrø og heller drikke vannet ved siden? :p

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

treg age her å :(

Hvis ikke noe annet hjelper kan du kjøpe laktulose på apoteket. Eneste som hjelper her...

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Hvis ikke noe annet hjelper kan du kjøpe laktulose på apoteket. Eneste som hjelper her...

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Jeg sverger også til laktulose.. Står i skapet i tilfelle behovet skulle melde seg :D

Jeg har hatt det i begge mine sv.sk, men det er pga at jeg må ta jerntilskudd - har så lav blodprosent :/
Er heeeelt grusomt det der!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp