Sliter kjempe med hard mage for tiden :-(
Flere?
Flere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer ikke få ut noe i det hele tattJA!!! Føler (unnskyld meg) at jeg bæsjer stein om det kommer noe i det hele tatt!
Sikkert 1 uke siden jeg gikk normalt på do! Klikker snart, det er så ubehagelig. Blir skikkelig oppblåst, og magen rumler og jobber. What to do?![]()
æææ, jeg har prøvd å spise/drikke sånne linfrø før og det er helt grusomtKlarer ikke få ut noe i det hele tatt
Legen min sa at malte linfrø blanda med vann er bra for hard mage når man er gravid. Tenkte å lage det i kveld.
Ja. Helt forferdelig. Men funker daæææ, jeg har prøvd å spise/drikke sånne linfrø før og det er helt grusomtnår de ligger i vann blir de akkurat som gele! utrolig ekkel konsistens
![]()
Hvis det ikke skjer noe i løpet av i morgen tror jeg at jeg må ty til samme triksJa. Helt forferdelig. Men funker da![]()
Hvis det ikke skjer noe i løpet av i morgen tror jeg at jeg må ty til samme triks
Termin 27/2-14 med første frø <3
Det må handles i morra da ;-) hørtes digg ut ;-)Kok svisker og mos dem med stavmikser. Spises med fløte/melk eller vaniljekesam til. Nyyydelig og svisker e supert for treg mage!
<3 Isak født 2012 <3
æææ, jeg har prøvd å spise/drikke sånne linfrø før og det er helt grusomtnår de ligger i vann blir de akkurat som gele! utrolig ekkel konsistens
![]()
haha, smartDet er gjerne bedre å lage rundstykker/brød med masse linfrø og heller drikke vannet ved siden?
Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
Hvis ikke noe annet hjelper kan du kjøpe laktulose på apoteket. Eneste som hjelper her...
Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14