Hard mage?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Satt i sofaen, og brått ble magen min "hard", skulle nesten tro at lillesøster la seg på tvers, med ryggen ut.
Kjente bevegelser samme sted litt etterpå. Herlig å kjenne bevegelser nå, på tross av morkaken! <3 :-)

Flere som opplever at magen blir "hard"?
Det er ikke kynnere, for er ikke ubehagelig eller noe.

Satt i sofaen, og brått ble magen min "hard", skulle nesten tro at lillesøster la seg på tvers, med ryggen ut.
Kjente bevegelser samme sted litt etterpå. Herlig å kjenne bevegelser nå, på tross av morkaken! <3 :)

Flere som opplever at magen blir "hard"?
Det er ikke kynnere, for er ikke ubehagelig eller noe.
Ja, jeg får også det innimellom. Senest i går kveld. Magen ble beinhardt på høyre side ganske langt ned. Det må ha vært lillegutt som lå der.

Kynnere kjenner vel man over hele magen? Har ikke kjent noen kynnere hittil, så jeg vet ikke...

Kynnere trenger ikke å være ubehagelige og kan forekomme nå... tror jeg ;)

Jeg har helt hard mage når jeg har kynnere noen er svært ubegahelige men for det meste er det bre sammentrekkning.

Jeg har helt hard mage når jeg har kynnere noen er svært ubegahelige men for det meste er det bre sammentrekkning.
Er hele magen da hard når du har kynnere? Hos meg er det bare et lite område...

hele magen ja, om det bare er et område, så er det nok babyen du kjenner ja:)

He he, i kveld gjorde han det igjen. Han liker tydeligvis høyre side av magen :)

Sånn kjenner jeg også :) Blir mer og mer bevegelser innenfra der fra dag til dag - gøy :)

Hos meg ble magen hard på tvers, fra side til side.
Når jeg tenker etter er jo ikke babyen så lang ennå...
Hmm. Kan det ha vært en kynner?

Back
Topp