Hard mage!

Superteam

Forumet er livet
emilie har hard mage! Hatt det i mange dager nå! Det ender med hyyyyyletokter hver gang før hun endelig driter!!

Har sviskemos i skapet! Frister å gi pga malten ikke funker lenger ser det ut til!

Men! Hvor mye skal jeg isåfall gi?
Varmes det opp eller romtemp?

eller skal jeg rett og slett prøve mer malt?? men føler hun får nok av det... har jo i hver flaske!

Skal jeg kutte ut malten helt eller?? ikke lett dette her!!

Gi henne litt på teskje du

Even har fått sviskemos i 1 uke og det funker veldig bra.. avføring hver dag igjen og den er ikke så hard. jeg varmer den litt i microen, får vel kanskje i seg en t-skje eller noe..

huff.. var å hjalp henne på do i sta.. så ikke ut som det skulle komme ut av det lille rumpehullet[:(][:(] men hun er så flink atte!! presset ut en laaang hard pølse :(

Jeg får gi henne en teskje når hun våkner! Men.. skal jeg fortsette med malt da?

jeg bruker ikke malt, det virker nesten som han får mer plager av den ... men om du har brukt det hele tiden så kan du sikkert fortsette..

ORIGINAL: ragnarekkverk

Jeg brukte det Bio Care pulveret og etter det fikk han aldri hard mage...så funka supert:) Og han blødde jo når han bæsja...fikk det nesten ikke ut...nå han jeg ikke brukt pulver på en stund for det ser ut til å ha gått seg til:)

hmm! aldri hørt om?? fortell :D:D

Kjøper det på helsekosten, har 1/4 teskje i morgen flaska, funker som fjell!! Bruker det hver dag vi...
ORIGINAL: Superteam

ORIGINAL: ragnarekkverk

Jeg brukte det Bio Care pulveret og etter det fikk han aldri hard mage...så funka supert:) Og han blødde jo når han bæsja...fikk det nesten ikke ut...nå han jeg ikke brukt pulver på en stund for det ser ut til å ha gått seg til:)

hmm! aldri hørt om?? fortell :D:D

Back
Topp