Hard mage...

Tingeling!

Betatt av forumet
De siste dagene har magen liksom forandret seg litt. Nå synes jeg den er hard å ta på store deler av dagen. Hva kommer det av? Det er normalt med liv osv. Har termin om en uke...

dytter har det også sånn...her har eg vondt når eg får harde mage og.

jeg og har mye veldig hard mage.. og når kynnerene kommer er de litt vonde.. vertfall så kommer det menssmerter da..

men jeg vet ikke om det er normalt eller hva det betyr.. her er det forresten 3 dager til ul termin menstermin er i morgen

hmmmm kanskje det er noe på gang?? har våknet mange ganger i natt...har det hver halv time nå men kommer liksom ingen tettere...

ORIGINAL: mizzy1985

hmmmm kanskje det er noe på gang?? har våknet mange ganger i natt...har det hver halv time nå men kommer liksom ingen tettere...

hmm det kan jo hende.. her har jeg hat disse kynnerene i flere dager spessieltl på kvelden, blir ikke noe mer:/ håper du er mer heldig:p kan jo hende dine er mye vondere enn mine og da:p

hmm ja håpe det er noe orke kje å gå sånn i mange uker...men det begynte jo i går i 9 tiden..men trudde jo det skulle bli tettere etterhvert...men men så lenge de kje dappe av i løpet av dagen så kanskje i kveld:p
kim vet:D

hmm ja håpe det er noe orke kje å gå sånn i mange uker...men det begynte jo i går i 9 tiden..men trudde jo det skulle bli tettere etterhvert...men men så lenge de kje dappe av i løpet av dagen så kanskje i kveld:p
kim vet:D

spennende da:) åå eg synes det kan starta for oss begge, så møtes me på barsel:p hehe

her og,men vil egentlig kje tenke på vondt for då får mann egentlig mer vondt om du skjønner[8D][8D]

her og,men vil egentlig kje tenke på vondt for då får mann egentlig mer vondt om du skjønner[8D][8D]

hehe ja det e noe me det:p nej me får vel bare se når ting skjer.. håpe gjør eg, men om eg har troen på at det skjer me det fyssta e det værre med:p

Back
Topp