Hard mage ? Tips ønskes!

Siljemor

Betatt av forumet
Hei.

Min lille Adrian har så ille treg mage og avføringen kommer ikke av seg selv. Ender med at det tar flere dager mellom hver gang.

Hvorfor`? Flere som sliter med det samme?

VI gir både minifom, maltekstrakt og sviske (grøt og saft)

Kommer alt an på hva han spiser/drikker det..
Her går det også dager i mellom..jeg ammer og gir litt grøt[:)] Men han her er ikke hard i magen da..

Hvis dere bruker alt det på en gang, kan det jo hende at det virker mot sin hensikt?
Kansje bare prøve å gi et par skjeer med sviskemos.

ORIGINAL: SollI

Kommer alt an på hva han spiser/drikker det..
Her går det også dager i mellom..jeg ammer og gir litt grøt[:)] Men han her er ikke hard i magen da..

Samme her. Og jeg gir 1/3 glass sviskemos i grøtporsjonen. Og da har avføringen blitt mykere.

Takk for tips. Han får NAN og noe grøt, har nesten "kuttet" ut grøten pga magen.... Bruker ikke alt på en gang, og malten kutter jeg ned på for det virker som han blir kvalm tilslutt...
Blir litt rådvill jeg....

Akkuratt sånn har vi d me Trym å,bli litt fortvilt egentli! har prøvd d meste no!
Tru æ må ta en tur t helsesøstra me han!

Da ville jeg skiftet fra nan til collett med malt. Det hjalp på mine. Etter at jeg begynte med middag føler jeg det kommer lettere. Gir gulerot og partsinakk pure + frukt pure etter på. Og sviske pure til grøt morgen og kveld.

Vi skifta t Collett i forri uke så vi satse på at d bli bedre:)

Snuppa vår har også problemer med hard mage. Bruker malt og sviskepuré, men har fortsatt problemer. Bruker HIPP til vanlig, Collett nå NAN ferdigblandet. Har bare så vidt begynt med grøt, for er så redd for at det skal bli full stopp.

Back
Topp