Bergie
Glad i forumet
Ja, jeg sliter med at jeg revner hver gang jeg er på toalettet for nummer to, sitter og griner og gruer meg til hver gang, og det er jo 1-2 ganger om dagen også :S huffameg, er henvist til kirurgisk gastro, men det er bare 16 ukers ventetid. Så nå har jeg prøvd sviskesaften til johannes, drakk et halvglass og trodde jeg skulle spy, laktulose fungerer ikke på meg, hva annet kan jeg spise for at jeg skal bli forsåvidt VELDIG løs i magen, for det er helt jævig, hatt det sånn i 8 mnd nå, begynner å bli lei.
(begynte da jeg begynte på jerntabletter, men blir aldri bra igjen selv om jeg har sluttet, hadde veldig lavt ferritin (jernlager) og det er enda ikke bra, men klarer ikke gå på tabletter, spiser to skriver med leverpostei hver dag da! og jeg drikker nok vann, drikker MYE vann)
takk for svar [:D]
(begynte da jeg begynte på jerntabletter, men blir aldri bra igjen selv om jeg har sluttet, hadde veldig lavt ferritin (jernlager) og det er enda ikke bra, men klarer ikke gå på tabletter, spiser to skriver med leverpostei hver dag da! og jeg drikker nok vann, drikker MYE vann)
takk for svar [:D]